Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penistråden - et samlested for spørsmål og svar


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Som sagt flere ganger; det er ikke hvor stor den er, men hvordan den brukes. Du skal vel forøvrig ett stykke opp på 20tallet før det blir problematisk. Kan ikke si jeg har fått noen klager, men nå er jeg ikke ualminnelig stor heller da.

Lenke til kommentar
Avklaringer som er greie å ha med:

- En gjennomsnittlig norsk penis måler ca. 15cm i lengden og har en omkrets på ca. 12,5 cm, men de fleste ligger litt over eller under gjennomsnittet. 

7834694[/snapback]

 

Lol, når jeg tenker meg om

 

- Tykkelse teller minst like mye som lengden når det kommer til brukbarhet og nytelse hos kvinnen. Kvinner flest synes gjennomsnittlige peniser er best.

7834694[/snapback]

 

Liten selvmotsigelse til punktet nedenfor ?

 

- Lengden teller ikke

7834694[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

hehe, men det er forskjell på å barbere seg og å kutte av seg hodet da.. Forskjell på 15 (gj snitt) og 10. Faktisk hele 5 cm. :) Forøvrig ser det ut til at denne tråden kanskje tok litt av i forhold til trådstarters intensjoner? :)

Lenke til kommentar
Forøvrig ser det ut til at denne tråden kanskje tok litt av i forhold til trådstarters intensjoner? :)

7839838[/snapback]

Det gjorde den, ja..

 

Neppe: Godt poeng, endrer førstepost så meningen kommer tydeligere fram...

Lenke til kommentar
og så må man legge til at ganske mange av dei afrikanerane  får AIDS\HIV

7847797[/snapback]

 

Hva har det med denne diskusjonen å gjøre?

7847894[/snapback]

Og hva har det du skreiv nå å gjøre med diskusjonen? "Touchè"

Det han ville få frem er at de oftere får hiv aids enn oss her i nord

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836
Jeg har 19 cm og er fornøyd med det, trudde før det var veeeeldig lite :p

7847825[/snapback]

 

Jeg og, slapp :p hehe. nei, fra spøk til revolver: Folk må ikke fokusere så mye på størrelsen, er lett å ende opp som en SizeQueen.

 

Som det har blitt sagt flere ganger i tråden her: Gjennomsnittlig penisstørrelse er på 15 cm, med ett normalavvik på +/-2cm. Omkrets har jeg ikke hørt noen tall på, noen som har de? kunne vært spennende og sjekke det og mens vi allikevel skryter opp E-penisene våre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...