Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penistråden - et samlested for spørsmål og svar

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Penis strl er oppskrytt, over 15 så er det bra antar jeg.

8606149[/snapback]

Hvor i helvete får du det ifra at en penis må være OVER snittet for å kunne tilfredsstille ei dame? Hvorfor skal man så jævla langt OPP i dama, når alle nervene ligger utenpå kjønnsorganet, og g-punktet ligger 4-5cm inni henne?

8672835[/snapback]

Rolig nå, gutten. Vi kan holde oss sivilisert, til tross for uenigheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som ingen her som klager på at de har for liten tiss faktisk har opplevd at den for liten "in action".

Kommer det en fyr her som sier "Nå har jeg hatt 3-4 partnere og de har alle klaget på størrelsen min" så kanskje jeg skal ta det for god fisk. "Jeg har ikke like lang kuk som Neppe, er jeg dårlig i senga?" holder bare ikke lenger.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Hei.

Har selv ganske mye komplekser for min penis. Den er 14cm lang og 11 omkrets. Selve lengden er grei synes jeg men tykkelsen er jeg litt usikker på. Vil jeg ha problemer med å få fylt et vanilig kondom? Er 18 år hvis det har noe å si.

Ser det er mange som sier, "størrelse er ikke så viktig, det er hvordan du bruker den" Kunne noen utdypet seg litt her? :p Noen tips og triks til en uerfaren?

Lenke til kommentar
Rolig nå, gutten. Vi kan holde oss sivilisert, til tross for uenigheter.

8673029[/snapback]

Men jeg vil være sint. :(

8673440[/snapback]

Hvem har liten tiss her, haha :lol:

Ikke for å "mobbe", men syns bare det var så sinnsykt åpenbart og avslørende :p

Hvis noen sier "du har liten tiss", så sier du bare: "Ja, syns du den er søt?" Eller noe sånt. Selvtillit.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Er ikke fordel med for stor heller.. Jeg fant ut i dag at damen min har fått problemer i underlivet pga størrelsen min (17-19cm).. :(

8697165[/snapback]

Skal da ikke være noe i veien for å ha sex med 17-19cm? Det er jo slettes ikke uvanlig.

Lenke til kommentar
Hvem har liten tiss her, haha :lol:

Ikke for å "mobbe", men syns bare det var så sinnsykt åpenbart og avslørende :p

Hvis noen sier "du har liten tiss", så sier du bare: "Ja, syns du den er søt?" Eller noe sånt. Selvtillit.

8714960[/snapback]

Joda, jeg er ikke akkurat guds gave til kvinner, men det at jeg er fjorten år og midt i puberteten kan jo kanskje ha noe med saken å gjøre.

Grunnen til at jeg klikket er at jeg i flere sammenhenger har sett han sagt akkurat det, at "Så lenge den er 15+ så går det nok bra." Jeg mener hva fa... Han sprer ignoranse og tull, en tiss må for faen ikke være over femten cm for å tilfredstille et kvinnemenneske.

Lenke til kommentar
Er ikke fordel med for stor heller.. Jeg fant ut i dag at damen min har fått problemer i underlivet pga størrelsen min (17-19cm).. :(

8697165[/snapback]

Jeg vil ikke karakterisere 17-19cm "stort" Mer som "noe over gjennomsnittet" over 22 + begynner å bli noe.

Og jeg kan betrygge deg at det går fint å bunne dama med 20cm uten å påføre smerte. Så lenge kuken ikke er over 15cm i omkrets slipper du å levere smerte.

Lenke til kommentar

Fordi de som uttaler seg om det enten er over, eller juger.

8606713[/snapback]

Nei, det er fordi de under gjennomsnittet, enten juger, eller ikke forteller om størelsen sin. Og de med over gjennomsnittet forteller hvor stor penis de har.

Det sier seg selv at når det er snakk om penis-størrelse, har "alle" over gjennomsnittet.

Jeg tror den viktigste grunnen til å ha stor penis er ihvertfall ikke for å trilfredstille kvinnen mer

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Fordi de som uttaler seg om det enten er over, eller juger.

8606713[/snapback]

Nei, det er fordi de under gjennomsnittet, enten juger, eller ikke forteller om størelsen sin. Og de med over gjennomsnittet forteller hvor stor penis de har.

Det sier seg selv at når det er snakk om penis-størrelse, har "alle" over gjennomsnittet.

8718848[/snapback]

QFT

Lenke til kommentar

8697165[/snapback]

Jeg vil ikke karakterisere 17-19cm "stort" Mer som "noe over gjennomsnittet" over 22 + begynner å bli noe.

Og jeg kan betrygge deg at det går fint å bunne dama med 20cm uten å påføre smerte. Så lenge kuken ikke er over 15cm i omkrets slipper du å levere smerte.

8718841[/snapback]

Legene karaktiserte det som stort siden det er såpass mye over gjennomsnittet.

Jeg og damen har det litt røft og hardt så derfor kan det føre til sår og rifter i kjeden hennes, noe som ifølge henne svir noe inn for jævlig.. Legen sa dette kan skje om gutten har stor penis, og da spurte hun hva jeg hadde, jeg svarte, og hun sa det var stort (se over).

Men er ikke stort i forhånd til afrikanske menn nei ;)

Ihvertfall, damen har fått problemer med det, men det går mest sannsynligvis over med tiden. Tilvenning er viktig.. Og mye bruk av godt glidemiddel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...