HilRam Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Etter 5 år med fomling, famling og diverse lite inspirerende jobber har jeg nå fått drømmejobben som nettverkstekniker i et firma som driver med CRM mot SMB-markedet! Jeg fikk telefonen jeg ventet på for et par timer siden! * danse krigsdans på gulvet * Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har har du så sløst 5 år på da? Men det er alltid hyggelig når folk får seg en inspirerende jobb, da går arbeidsmoralen i været også Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ikke at jeg forstod det.. MEN. GRATULERER Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ikke at jeg forstod det.. MEN. GRATULERER 7834800[/snapback] SMB bety Super Mario Bros. Gratulerer Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) SMB bety Super Mario Bros. Gratulerer 7834831[/snapback] :!: Right, nå er det SuperMario i arbeidstiden med lønn og pensjonspoeng. For ordens skyld: CRM står for Customer Relations Management (skikkelig "in-ord" i dag...) SMB-markedet står for Small Business Market. Så er det kanskje litt lettere å forstå.. I praksis betyr det (hvis jeg overlever prøvetiden) at jeg blir IT-ansvarlig for et 30-talls bedrifter av liten og mellomstor størrelse. *Gulp. Hikst* for å bruke Donald-språket. Endret 30. januar 2007 av HilRam Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Grattis! 14 tegn... Endret 31. januar 2007 av Blacki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå