Gå til innhold

Dør de største skuespillerene på film?

Swome

Anbefalte innlegg

Han har jo hovedrollen i Interview, som han selv har regissert. Gleder meg til den kommer ut her til lands. Meget lovende imdb rating har den jo også fått, 9/10 er ganske så sjelden kost.

7844017[/snapback]

9 av 10 etter 54 stemmer ja.

7844888[/snapback]

Og så? Det er fortsatt veldig lovende. Tviler på at alle disse 54 folkene er retarderte mongiser som stemmer ut av rassen.

7845879[/snapback]

Interessant konsept..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Chuck Norris har seff ikke dødd :p

7845140[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dør ikke Chuck Norris i Bruce Lee filmen, Enter the dragon? Eller kanskje han overlever. Er neigu ikke sikker selv jeg, kanskje han "faker" en død :hmm:
Lenke til kommentar
Og så? Det er fortsatt veldig lovende. Tviler på at alle disse 54 folkene er retarderte mongiser som stemmer ut av rassen.

7845879[/snapback]

Jeg har sett veldig mange filmer som i starten kun har fått noen stemmer, men har ekstreme ratinger både den ene og andre veien. Etterhvert stabiliserer de seg på en langt mer fornuftig karakter. For all del, Interview kan være tidenes beste film for alt jeg vet, men jeg ville ventet litt med å trekke konklusjoner fra IMDB.

Lenke til kommentar
Chuck Norris har seff ikke dødd :p

7845140[/snapback]

Dør ikke Chuck Norris i Bruce Lee filmen, Enter the dragon? Eller kanskje han overlever. Er neigu ikke sikker selv jeg, kanskje han "faker" en død :hmm:

7846306[/snapback]

Han dør i Way of the Dragon. Bruce Lee knakk vel nakken på han om jeg husker riktig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...