Gå til innhold

Dør de største skuespillerene på film?

Swome

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på det en dag, og jeg fant ut at de fleste kjente skuespillerene jeg vet om alle har dødd minst en gang på lerretet. Skuespillere som bl.a. Robert de Niro, Jack Nicholson, Al Pacino og Russel Crowe. Men jeg kom ikke på mange som ikke har dødd. Noen som kommer på ett par?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De jeg ikke kan huske å ha sett dødd:

Steve Buscemi

Paul Giamatti

Ikke like stor som de trådstarter nevner, men jeg mener begge har potensiale til å bli det..

7834735[/snapback]

Jeg vet hvertfall to filmer der Buscemi dør som du har sett (begge er på top250). I tillegg kommer jeg på en til.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Fargo

The Big Lebowski

The Island

Endret av atsjoo
Lenke til kommentar

Steve Buscemi

Paul Giamatti

Ikke like stor som de trådstarter nevner, men jeg mener begge har potensiale til å bli det..

7834735[/snapback]

Jeg vet hvertfall to filmer der Buscemi dør som du har sett (begge er på top250). I tillegg kommer jeg på en til.

Fargo

The Big Lebowski

The Island

7839767[/snapback]

Reservoir Dogs var den første jeg kom på.
Lenke til kommentar

Steve Buscemi

Paul Giamatti

7834735[/snapback]

Jeg har sett Steve Buscemi dø to ganger.

[edit] 4 når jeg tenker meg om.

Han dør jo i Sopranos også, i tillegg til de som allerede er nevnt.
Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Buscemi dør ikke i Dogs.

7843823[/snapback]

Jopp, blir skutt av politiet når han kommer ut av varehuset med pistol og tjuvgods. Hvis man hører godt etter hører man skuddene.

7843880[/snapback]

Stemmer det. Uansett blir konklusjonen at Buscemi har dødd en rekke ganger både i filmer og i minst en tv-serie.

Lenke til kommentar
De har nok ikke potensiale til og bli det nei. Spesielt Steve Buscemi vil nok alltid forbli den evige birolle-skuespilleren.

Tom Cruise har forresten blitt drept:

Collateral

7834787[/snapback]

Han har jo hovedrollen i Interview, som han selv har regissert. Gleder meg til den kommer ut her til lands. Meget lovende imdb rating har den jo også fått, 9/10 er ganske så sjelden kost.

Det hele spørs litt på hvordan man skal definere storhet. Det står ihvertfall ikke på evnene til Buscemi, for de er fantastiske. Muligens topp 10 av alle skuespillere jeg har sett. Han er meget dyktig, men som du påpeker har han fått veldig mange litt mindre roller.

Lenke til kommentar
Han har jo hovedrollen i Interview, som han selv har regissert. Gleder meg til den kommer ut her til lands. Meget lovende imdb rating har den jo også fått, 9/10 er ganske så sjelden kost.

7844017[/snapback]

9 av 10 etter 54 stemmer ja.

7844888[/snapback]

Og så? Det er fortsatt veldig lovende. Tviler på at alle disse 54 folkene er retarderte mongiser som stemmer ut av rassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...