Swome Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Kom til å tenke på det en dag, og jeg fant ut at de fleste kjente skuespillerene jeg vet om alle har dødd minst en gang på lerretet. Skuespillere som bl.a. Robert de Niro, Jack Nicholson, Al Pacino og Russel Crowe. Men jeg kom ikke på mange som ikke har dødd. Noen som kommer på ett par? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 De jeg ikke kan huske å ha sett dødd: Steve Buscemi Paul Giamatti Ikke like stor som de trådstarter nevner, men jeg mener begge har potensiale til å bli det.. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 De jeg ikke kan huske å ha sett dødd:Steve Buscemi Paul Giamatti Ikke like stor som de trådstarter nevner, men jeg mener begge har potensiale til å bli det.. 7834735[/snapback] Steve Buscemi har dødd. Vet ikke om jeg skal si hvor, da det kan være en litt kjip spoiler.. Hva med Tom Cruise? Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) De har nok ikke potensiale til og bli det nei. Spesielt Steve Buscemi vil nok alltid forbli den evige birolle-skuespilleren. Tom Cruise har forresten blitt drept: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Collateral Endret 30. januar 2007 av AngryPolarBear Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Steven Seagal? 7834812[/snapback] Også Seagal har tatt kvelden på film... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 sean penn? har han død? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 sean penn? har han død? 7837550[/snapback] Ja Han dør hvertfall i Dead Man Walking Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) De jeg ikke kan huske å ha sett dødd:Steve Buscemi Paul Giamatti Ikke like stor som de trådstarter nevner, men jeg mener begge har potensiale til å bli det.. 7834735[/snapback] Jeg vet hvertfall to filmer der Buscemi dør som du har sett (begge er på top250). I tillegg kommer jeg på en til. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fargo The Big Lebowski The Island Endret 31. januar 2007 av atsjoo Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 De jeg ikke kan huske å ha sett dødd:Steve Buscemi Paul Giamatti Ikke like stor som de trådstarter nevner, men jeg mener begge har potensiale til å bli det.. 7834735[/snapback] Jeg vet hvertfall to filmer der Buscemi dør som du har sett (begge er på top250). I tillegg kommer jeg på en til. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fargo The Big Lebowski The Island 7839767[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Reservoir Dogs var den første jeg kom på. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) De jeg ikke kan huske å ha sett dødd:Steve Buscemi Paul Giamatti Ikke like stor som de trådstarter nevner, men jeg mener begge har potensiale til å bli det.. 7834735[/snapback] Jeg har sett Steve Buscemi dø to ganger. [edit] 4 når jeg tenker meg om. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han dør jo i Sopranos også, i tillegg til de som allerede er nevnt. Endret 31. januar 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Buscemi dør ikke i Dogs. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Buscemi dør ikke i Dogs. 7843823[/snapback] Jopp, blir skutt av politiet når han kommer ut av varehuset med pistol og tjuvgods. Hvis man hører godt etter hører man skuddene. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 George Cloony dør i The Perfect Storm Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Buscemi dør ikke i Dogs. 7843823[/snapback] Jopp, blir skutt av politiet når han kommer ut av varehuset med pistol og tjuvgods. Hvis man hører godt etter hører man skuddene. 7843880[/snapback] Stemmer det. Uansett blir konklusjonen at Buscemi har dødd en rekke ganger både i filmer og i minst en tv-serie. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 De har nok ikke potensiale til og bli det nei. Spesielt Steve Buscemi vil nok alltid forbli den evige birolle-skuespilleren. Tom Cruise har forresten blitt drept: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Collateral 7834787[/snapback] Han har jo hovedrollen i Interview, som han selv har regissert. Gleder meg til den kommer ut her til lands. Meget lovende imdb rating har den jo også fått, 9/10 er ganske så sjelden kost. Det hele spørs litt på hvordan man skal definere storhet. Det står ihvertfall ikke på evnene til Buscemi, for de er fantastiske. Muligens topp 10 av alle skuespillere jeg har sett. Han er meget dyktig, men som du påpeker har han fått veldig mange litt mindre roller. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Å halleluja. Dette ble jo reine spoilertråden. Folk som diskuterer åpenlyst om hvilke filmer de forskjellige skuespillerne dør i eller ikke. *Holde meg vekke*grøss** Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Han har jo hovedrollen i Interview, som han selv har regissert. Gleder meg til den kommer ut her til lands. Meget lovende imdb rating har den jo også fått, 9/10 er ganske så sjelden kost. 7844017[/snapback] 9 av 10 etter 54 stemmer ja. Lenke til kommentar
sull Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Chuck Norris har seff ikke dødd Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Han har jo hovedrollen i Interview, som han selv har regissert. Gleder meg til den kommer ut her til lands. Meget lovende imdb rating har den jo også fått, 9/10 er ganske så sjelden kost. 7844017[/snapback] 9 av 10 etter 54 stemmer ja. 7844888[/snapback] Og så? Det er fortsatt veldig lovende. Tviler på at alle disse 54 folkene er retarderte mongiser som stemmer ut av rassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå