agail Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 når man har et d-link trådløst kort må man da ha en d-link router? DWL-G630 er en kraftig 32-bits Cardbus-adapter som raskt og enkelt installeres på bærbare PC-er, og som kan tilkobles nettverket automatisk når den brukes sammen med andre D-Link AirPlus G-produkter. Som alle trådløse D-Link-adaptere kan DWL-G630 brukes i Ad-Hoc-modus og kobles direkte til andre kort for toveis fildeling (peer-to-peer) eller i infrastrukturmodus med tilkobling til trådløse aksesspunkter eller rutere som gir Internettilgang hjemme eller i små kontornettverk. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Nei man trenger ikke en DLink router selv om man har ett DLink trådløst kort om man ønsker tilgang til ett trådløst nettverkt . Men i ett nettverk man setter opp til seg selv i hjemmet hadde jeg nok villet prøve å ha mest mulig nettverkskomponenter i samme merke når det gjelder den trådløse biten . Lenke til kommentar
agail Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 takk takk for svaret. jeg har sett meg ut et d-link nettverkskort jeg skal bruke på skolen. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316924 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå