DoReMi Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei! Lurte på om noen vet hvor de selger Fender Mustang billigest mulig! Skal ha meg El-gitar, å det må være en Mustang! Blir endel Nirvana spilling ^^ Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 http://www.music123.com/Fender--e2-80-9965...r-i750420.music der kanskje, men blir sikkert en del toll og drit.. ellers kanskje du finner noe brukt på ebay elns Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 700 dollar er omtrent 4400 kroner. Music123 sender med UPS, så det koster minst 1000 kroner for frakten, kanskje mer om du kjøper den med kasse. Så skal du betale 25% moms på både kjøpspris og frakt, og fortollingsgebyr attpå. Da blir sluttprisen antagelig nær 7000 kroner. Vær klar over at noen produsenter nekter nettbutikkene å selge til utlandet, fordi de ikke vil ødelegge for sine egne distributører rundt i verden. Jeg mistenker at Fender er en av dem, i så fall vil Music123 antagelig ikke selge til Norge. Geir Lenke til kommentar
DoReMi Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Ok, det ble litt mer enn jeg trodde! Men er det noen musikk sjapper i Norge som selger brukte? Den trenger ikke å være helt ny, sry jeg glemte å nevne det i 1. post! Men den må selvfølgelig fungere bra! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Gå til musikkweb.no og sjekk listen med forhandlere på venstre side. Sound1.no (Marios musikk) selger en god del gitarer, nytt og brukt, men jeg har hørt de er dårlige på å sette opp gitarene godt nok (har ikke kjøpt gitar der, bare tangenter, software e.t.c.). Endret 31. januar 2007 av Sundiver Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Annonsering, kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Innlegg som strider med dette er slettet. Ikke kommenter dette innlegget. Evt. kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå