Complexity Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Hei. Jeg har noen problemer med pcen min, og jeg tror det kan være skjermkortet eller strømforsyningen min. Problemet er altså at pcen restarter seg selv når jeg gjør spesielle oppgaver. Det er bare på bestemte plasser den gjør det. De to plassene jeg har funnet hitill er download siden til winamp, og når jeg starter CSS, eller Soruce Motoren i det hele tatt. For en stund tilbake hadde jeg enda større problemer fordi da restartet pcen seg når jeg skulle endre til høyere oppløsning, også og når jeg startet kabal. Noen som vet hva som kan være problemet? Håper virkeli på svar, fordi dette er ulevelig =P Pcen fungerer helt fint når jeg bruker en annen strømforsyning btw. Puttet i en gammel Q-teck 350w og alt funket fint. Strømforsyningen jeg bruker nå er en tagan 420w - Den det er problemer med tror jeg.. Noen som vet? mvh. Eirik <3 Postet for en kompis edit: Den restartet også om man går inn på nettby.. Endret 30. januar 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Testa akkurat med å måle den med ett multimeter. Skjedde ikke så mye med volten. Sank fra 12.19v til 12.9v rett før maskinen restartet seg, det var alt som skjedde.. help? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 hmm blir kanskje over opphetta i selve psuen kanskje. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 hmm blir kanskje over opphetta i selve psuen kanskje. 7842851[/snapback] Tviler på at den blir overoppheta av å være på i 2 minutt, og så bare med å gå på en viss nettside eller starte kabal? Msn og virus-scan og alt annet ser ut til å virke fint. mens alt virker fint på den andre psu'en hans og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå