Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

omkrets på penis

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

Hei, min penis er ikke så lang 14,5 cm, men den er 15 cm i omkrets. Hvilken rolle spiller omkretsen i samleie?

Vil tro at lengden min er akkurat på gjennomsnittet mens omkretsen er litt over?

Er det noen fordeler ved tykk penis? Merker damene noe forskjell?

Jeg skal kanskje gå til innkjøp jes extender, noen erfaringer?

mvh anonym

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dummeste jeg har hørt dette... Helt idiotiskt faktisk...

Lengde i norge er mellom 13 og 17. Og omkretsen er vel ca normal den og.

Omkretsen spiller større rolle enn lengde faktisk.. Er alltid kjipt å "bunne", vondt for dama, kjedelig for deg..

Ikke tro på sånn tull du leser, i beste fall ødelegger du kølla for godt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Vel, den extenderen hadde blitt testet av 18 personer som opplevde en økning på gjennomsnittelig 2.8 i lengden i erigert til stand etter så og så mange timer.

7834353[/snapback]

18 personer du stoler på eller 18 tilfeldige personer som muligens ikke finnes? Og er langtidskonsekvensene testet? Ikke tull med utstyret ditt. 14,5 cm er helt flott.

Lenke til kommentar
Vel, den extenderen hadde blitt testet av 18 personer som opplevde en økning på gjennomsnittelig 2.8 i lengden i erigert til stand etter så og så mange timer.

7834353[/snapback]

18 personer du stoler på eller 18 tilfeldige personer som muligens ikke finnes? Og er langtidskonsekvensene testet? Ikke tull med utstyret ditt. 14,5 cm er helt flott.

7834436[/snapback]

Den har fått omtale i Vg og dagbladet, undersøkelsen står det mer om her:

http://www.jesextender.no/penis-enlargemen...lly-tested.html

Vil tro det er vanskelig å komme unna med å juge om dette?

Lenke til kommentar
tror ikke kølla de er mer enn 1.5 cm i omkrets jeg :) Ihvertfall ikke 15 cm  :!:

7834440[/snapback]

Omkrets og diameter er litt forskjellige ting, Petter. ;)

Jeg tror trådstarters penis er en velfungerende sak som han ikke burde oppleve noen problemer med i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar

Som jente kan jeg bekrefte at det er bedre med omrets enn lengde.. men det skal liksom være passe langt/stort begge deler.. Hvis den er for lang bunner du som sagt bare og det er vondt.. men hvis omkretsen er så stor at den blir skremmende så er ikke det bra heller... den skal jo tross alt inni.. og det er ikke bare bare å få noe tykt inn... hehe.. kan fort blir veldig vondt det og.. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...