Lukilock Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Beklager for dårlig emne tittel, men det ble litt lite plass Jeg har tenkt å "gå-litt-videre" med sia mi. Nå har jeg tenkt å lage en "fast" meny på sia. Det jeg tenker på er at jeg skal ha en meny som er "uavhengig" av resten. Skjønner? Den røde skal være menyen, og den grønne er der det som meny knappen skal "vise". Altså det skal være mulig å scrolle der teksta skal være, uten at menyen blir med "nedover". -Skjønner? Noen som hvet hvordan jeg får til dette? edit: jeg bruker dreameaver 8. Sempron Endret 30. januar 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 En div med position: fixed; kanskje? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 En div med position: fixed; kanskje? 7834234[/snapback] Bruk et språk jeg skjønner Kan ingen ting om dette nesten Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 En div med position: fixed; kanskje? 7834234[/snapback] Bruk et språk jeg skjønner Kan ingen ting om dette nesten 7834246[/snapback] Hvis du ikke vet hva det betyr bør du kanskje sette deg inn i CSS? w3schools.com -- htmldog.com /Jan Tore Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) En div med position: fixed; kanskje? 7834234[/snapback] Vil ikke position:fixed kuke seg i IE < 7? edit: her er en hack for å få det til å fungere. Endret 1. februar 2007 av G2Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå