Gå til innhold

Erfaring med Tamron SP AF Aspherical 11-18mm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+149837134
Noen som har erfaring med dette objektivet?

Takker for svar  :thumbup:

7834116[/snapback]

Jeg har objektivet og er veldig fornøyd.

Er det noe spesifikt du vil vite om det?

Se forøvrig https://prisguiden.no/product.php?product...rReviewId=23597

.

7837235[/snapback]

Takk for linken til review :thumbup: lurte på hvordan dette var til landskapsbilder?

7839298[/snapback]

Fungerer meget bra. Gir fine, skarpe bilder. Solblenderen bør sitte på i litt ruskevær også for å beskytte linsen som sitter ganske langt ute. Dette objektivet har jeg alltid med meg når jeg tar naturbilder. Som regel ønsker man da stor dybdeskarphet, slik at man klarer seg flott med de blenderåpningene objektivet har. Vurder også et polfilter hvis motivet har mye reflekser. Jeg tar en del naturbilder (for bøker, brosjyrer og et nettsted) og i tillegg til 11-18'en har jeg som oftest med meg et 28mm/2,0-objektiv. Jeg synes også at moderate teler kan gi fine bilder, f eks av solnedganger.

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med dette objektivet?

Takker for svar  :thumbup:

7834116[/snapback]

Jeg har objektivet og er veldig fornøyd.

Er det noe spesifikt du vil vite om det?

Se forøvrig https://prisguiden.no/product.php?product...rReviewId=23597

.

7837235[/snapback]

Takk for linken til review :thumbup: lurte på hvordan dette var til landskapsbilder?

7839298[/snapback]

Fungerer meget bra. Gir fine, skarpe bilder. Solblenderen bør sitte på i litt ruskevær også for å beskytte linsen som sitter ganske langt ute. Dette objektivet har jeg alltid med meg når jeg tar naturbilder. Som regel ønsker man da stor dybdeskarphet, slik at man klarer seg flott med de blenderåpningene objektivet har. Vurder også et polfilter hvis motivet har mye reflekser. Jeg tar en del naturbilder (for bøker, brosjyrer og et nettsted) og i tillegg til 11-18'en har jeg som oftest med meg et 28mm/2,0-objektiv. Jeg synes også at moderate teler kan gi fine bilder, f eks av solnedganger.

7839593[/snapback]

Takker og bukker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...