Cryovat Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 http://www.bokumono.com/series/yasuragi/story.html På japansk desverre, men bildene og navnet taler for seg selv. Digger grafikken. Gleder meg til dette spillet. :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Er ikke alene der, gleder meg og. Ah Harvest Moon til SNES, hvor jeg gleder meg til det kommer på VC. Ser og frem til Wii versjonen, som jeg tror kan bli morsom. Litt Youtube søking Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det her er noe jeg virkelig ser frem til Dette og Animal Crossing . Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Så snart jeg er ferdig med WW og MM (og kanskje litt TP og OoT i samme slengen) tror jeg at en investering i et HM spill til GC er på sin plass, men hvilket det blir vet jeg ikke. Og sef ser frem til Harvest Moon på SNES. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Yes, det gleder jeg med til det! Elsket Harvest moon til snes, N64 og gameboy...fikk aldri prøvd det på GC, men dette er et must! Lenke til kommentar
runela Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Elsker havest moon!! disse spillene ligger dypt i mitt hjerte.. elsker og sitte og spille det da kobler jeg helt ut og livet rundt meg står i ro... det er så deilig følelse og spille disse spillene.. serlig a wonderful lifte til nå har vert vidundelig.. gleder meg til magic melody kommer og ikke minst det nye til wii... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå