StonesRolling Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei, Som brukere av Canal-Digitals internett (kabel) vet har de skiftet fra Norton til F-Secure sikkerhetspakke. Etter det så stopper stadig mine nedlastninginger av torrents (Dime) etter kort tid - vanligvis ca. 14 - 20 minutter. Dette er så klart veldig irriterende siden jeg da må restarte hele tiden. Alt funka veldig fint før byttet til F-Secure. En gang foretok jeg vel noen innstillinger i Norton (åpnet noen porter), men hvor dette skal gjøres i F-Secure kan jeg ikke finne ut av - noen som har peiling på dette og kan hjelpe ?? En annen ting som også skjer nå er at hver gang jeg restarter en torrent så blir "torrenten" gått igjenom og sjekka ? Dermed tar det virkelig godt med tid å få lastet ned de Stones DVDene som man er blitt så utrolig avhengig av å få til en hver tid Nesten så man går "på veggen" Håper på hjelp ! Alt Godt! AMM Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) edit: så ikke at det dreide seg om piratkopiering. Endret 30. januar 2007 av RRhoads Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 du må legge til det som en 'regel' i brannmuren 7834153[/snapback] Torrents stopper ikke om brannmur ikke er åpnet. Tror heller det kan ha noe med antivirus som er overivrig. Hvis du slår av aktiv filsjekk så vil det nok hjelpe. Alternativt så kan jeg anbefale nod32 (bra men koster) eller Grisoft avg (gratis). Lenke til kommentar
StonesRolling Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 edit: så ikke at det dreide seg om piratkopiering. 7834153[/snapback] Takker for svar. Det er ikke Piratkopiering !! På "Dime" er det ikke tillatt å laste opp noe som er tigjenglig for salg.... inneholder en torrent det minste av et offisielt tilgjengelig musikkstykke så blir den meget hurtig fjernet Alt Godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå