Gå til innhold

Trenger råd fra erfarne 'locks.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle de forskjellige 41 i et tre buildene fungerer godt for pvp.

Men personlig så misliker jeg demonology siden man må waste så mange talent-points på "ubrukelige" ting for å komme til godsakene.

Affliction er herlig som grinde/levle build og fungerer veldig bra i crowd pvp. Også ganske godt 1on1 mot paladins og priest særlig (unstable affliction). Haken er at jeg ikke synes det duger godt nok mot undeads og mager med ice-block. Men siden du er horde vil du ikke møte så mange med skill of the forsaken.

Til 1on1 har jeg en forkjærlighet til destruction, da har du bra burst-damage og fine talents som "backlash" og "nether protection" Gleder meg til å nå 70 så jeg kan specce til destruction å gjøre litt peee veee peee igjen.

Edit: Blei kanskje litt uklart/rotete men håper du fikk noe inspirasjon.

Endret av stigos3000
Lenke til kommentar
Alle de forskjellige 41 i et tre buildene fungerer godt for pvp.

Men personlig så misliker jeg demonology siden man må waste så mange talent-points på "ubrukelige" ting for å komme til godsakene.

Affliction er herlig som grinde/levle build og fungerer veldig bra i crowd pvp. Også ganske godt 1on1 mot paladins og priest særlig (unstable affliction). Haken er at jeg ikke synes det duger godt nok mot undeads og mager med ice-block. Men siden du er horde vil du ikke møte så mange med skill of the forsaken.

Til 1on1 har jeg en forkjærlighet til destruction, da har du bra burst-damage og fine talents som "backlash" og "nether protection" Gleder meg til å nå 70 så jeg kan specce til destruction å gjøre litt peee veee peee igjen.

Edit: Blei kanskje litt uklart/rotete men håper du fikk noe inspirasjon.

7834647[/snapback]

Jeg er så sykt lei av alt snakket om "skills" som i Skill coil, cloak of skills, skill of the forsaken, osv. Det er abilityes (og racials) aksepter det. Men tilbake til topic. Til PvE (levling) vil jeg si at affliction er best. Har dog ikke prøvd ut felguard enda men har prøvd både dest og affliction og dest er bare håpløst. :)
Lenke til kommentar
husk å ha all dots på hele vegen ;D

enkel og grei, det vil nok drepe han du prøve deg på :D

7835480[/snapback]

De første levlene i hvert fall så tar 3 dots (coa, corruption, siphon life) knekken på det meste.

Da kan du bare pulle mengder av mobs , dotte de opp og så drar du på med instant howl of skill :) Vips så døde 5-6 mobs.

Lenke til kommentar
husk å ha all dots på hele vegen ;D

enkel og grei, det vil nok drepe han du prøve deg på :D

7835480[/snapback]

De første levlene i hvert fall så tar 3 dots (coa, corruption, siphon life) knekken på det meste.

Da kan du bare pulle mengder av mobs , dotte de opp og så drar du på med instant howl of skill :) Vips så døde 5-6 mobs.

7836685[/snapback]

hehe den gjorde du bare på pure faen :p hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...