Espenga1982 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei Jeg sendte inn maskinen min til reparasjon hos whitebox for 3-4 uker siden. Jeg har ennå ikke hørt noe, og det viser seg å være umulig å få tak i dem. Ble veldig nervøs da jeg så dette: http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp...verdi=984752016 Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre videre? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ser at det er ei BELINDA ANDVIK som står oppført som innehaver av whitebox. Her er hennes oppføring i telefonkatalogen: http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=BELINDA+ANDVIK Ta å skriv et brev til henne hvor du krever å få svar på hva som skjer med pc'en din, still krav til når du skal ha svar. Du kanskje ringe, men det beste er skriftelig henvendelse. Lenke til kommentar
Espenga1982 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Ser at det er ei BELINDA ANDVIK som står oppført som innehaver av whitebox. Her er hennes oppføring i telefonkatalogen: http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=BELINDA+ANDVIKTa å skriv et brev til henne hvor du krever å få svar på hva som skjer med pc'en din, still krav til når du skal ha svar. Du kanskje ringe, men det beste er skriftelig henvendelse. 7833832[/snapback] Takk for svaret. Jeg skal prøve på det, får bare håpe at de svarer. Er veldig frustrerende hele greia Lenke til kommentar
coban Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg ser at det er enkeltmannsforetak, da kan du rette et evt. krav mot henne (regress). Lenke til kommentar
drajnyrb Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Whitebox, svindel, tragedie og mange tapte penger... Hei! Jeg er bare en som deler en felles skjebne med mange andre. Vi er alle tidligere kunder av Whitebox, nettbutikken med fantastiske priser på bærbare pc`er. De ansvarlige bak firmaet har flere kortlivede firmaer på samvittigheten og har nå lagt ned Whitebox og opprettet et nytt firma som heter Wb-systems. Det er jo ikke ulovlig det, men problemene triller inn, som perler på en snor når det viser seg at de fortsatt sitter på en mengde pc`er som er sendt inn til service! I tillegg er det mange andre kunder som sitter med ureparerte maskiner. For tiden er vi i en prosess hvor vi prøver å organisere oss. Vi har opprettet et eget forum og jobber med en eventuell felles rettsbehandling av kravene våre. Whitebox har over lengre tid vært en gjenganger på ulike fora på nettet grunnet dårlig service og support, de svarer aldri på telefon, mail eller faks, til og med rekommanderte brev tar de ikke i mot. Firmaet er av typen enkeltmannsforetak og personen som står som ansvarlig, har av en eller annen grunn altså fått lov til å starte opp et nytt, til tross for at forbrukerrådets lokalkontorer bugner over av saker rettet mot dem. Hvordan er egentlig dette mulig? Kan man virkelig stjele fra småkunder og få fortsette med virksomheten under et annet navn når myndighetene vet om det? Skriv svar på dette innlegget hvis du/dere har egne erfaringer, bare vil synse litt om den konkrete saken eller debattere kriminelles rettigheter generelt. Kontakt meg gjerne for å bidra i organiseringen av gruppen, bestående av tidligere kunder som har brent fingrene på Whitebox maskiner. Brynjard Rolandsen Mail: [email protected] Tlf: +47 47319381 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Vi har allerede en lang tråd om dette nå, så ta heller å diskuter i denne. Jeg anbefaler trådstarter å ta kontakt med personen i siste innlegg her, samt media. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg