Gå til innhold

Hvordan endre spilleliste i Nokia 6280 MP3?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en Nokia 6280 med siste firmware.

 

Problemet mitt er at jeg ikke greier å endre spillelista på MP3-spilleren.

 

Hvordan i heite hule endrer jeg denne?

 

Klarer rett og slett ikke å finne noen funksjon som gjør dette.

 

Nå har jeg bare 600-700 sanger i samme liste.

Det VIL jeg gjøre noe med, men hvordan?

 

 

Aargh.

 

 

Takker for innspill!

 

 

mvh Thorstein Korsvold

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk Nokia Music Manager som ligger i Nokia PC Suite. Etter at jeg fant ut av dette er det genialt enkelt!

 

Koble mobilen til en datamaskin gjennom bluetooth eller kabel. I Nokia Music Manager får du opp alle låtene som ligger på mobilen. Du haker ut sangene som skal ligge i samme Spilleliste, og trykker på knappen nede til venstre. Spillelisten havner nederst i oversikten og heter "Spilleliste 1". Høyreklikk på den og gi den et fornuftig navn.

 

Det mest geniale med dette er at du kan ha de samme sangene i mange Spillelister (f. eks. "Deppesanger", "Gladspor", "Joggelåter", "Best of Clapton", etc.).

Lenke til kommentar

Helt enig i at dette burde kunne gjøres direkte på mobilen. Nå er det jo gjerne slik at man uansett kommuniserer via Nokia PC Suite når man tar ut og inn musikk, og da passer det bra å lage til Spillelister samtidig. Jeg har tatt ut minnebrikken et par ganger og satt den direkte i laptopen, og da går det utrolig fort å overføre data. Men vanligvis har jeg godt tid og da bruker jeg bluetooth.

 

Et godt tips til Nokia: Det BURDE være mulig å gå inn og Merke sanger og få opp et valg om å legge dem i en Spilleliste.

Lenke til kommentar
Et godt tips til Nokia: Det BURDE være mulig å gå inn og Merke sanger og få opp et valg om å legge dem i en Spilleliste.

7836916[/snapback]

Helt enig i at dette burde gå an! Skikkelig irriterende hvis du er på farten og ønsker kun å høre et bestemt utvalg sanger som du ikke allerede har i en spilleliste.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...