Gå til innhold

Hvilken Asono mp3 spiller?

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Hei.

Hadde litt lyst på en Asono mp3 spiller. Har sett på 3 stk, til nesten samme pris, så ville bare høre her om hva som er "best" eventuelt hvilke erfaringer dere har.

Har sett på:

- Asono X4 2GB

- Asono M1 2GB

- Asono Mx 2GB

Har dere noen erfaringer? Vet ikke hva jeg skal velge, for de ligger jo ganske likt på pris. Har også sett litt på Asono Elio 20GB, så hvis noen har erfaring med den så si ifra!

Takk for hjelpen! :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen erfaringer med de, men har erfaringer med Asono, og synes de har god kvalitet og god support.

For det første: Hva skal du bruke mp3-spilleren til? Alle var så like, og jeg klarer ikke peke ut noen som er "best", men jeg kan prøve å si min mening:

Asono X4

Den med stiligst design synes jeg. Den er også 100 kr billigere enn de andre to og støtter flere musikkfiltyper. Minuset med den er at den ikke kan vise bilder eller video, men det har ikke så mye å si for min del, da jeg ville bare brukt den til å høre på musikk på. Om det er et stort minus for deg vet jeg ikke.

Asono M1

Denne har også støtte for video og foto. Den har også lengre batterilevetid i forhold til X4.

Asono MX

Denne er veldig lik M1. Forskjellen er at den har litt større skjerm og støtter flere filtyper både når det gjelder lyd og video. Vet ikke hvor lang batterilevetiden er på denne.

Personlig ville jeg valgt X4 på grunn av designet. MX kommer på en god andreplass.

Skal du se på video eller bilder på den, gå for MX (om du liker designet.) Hvis ikke, gå for X4 (om du liker designet.) Om du liker designet på M1, velg den :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nei, tror ikke jeg kommer til å se noen filmer, grunnet liten skjerm. Er ikke akkorat noe å se med forstørrelsesglass :)

Ja, jeg likte Asono X4 sitt design veldig godt. Skla vente å se om det kommer flere tilbakemeldigner før jeg velger. Takk! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...