kjetikj Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg sendte tilbake min helt nye laptop til whitebox.no for en måned siden for reparasjon , det var to taster som ikke fungerte, og de har fortsatt ikke klart å fikse det... Det som verre er at nå er domenet borte, og telefonen like så... Veit noen om bedriften er konk? Eller har de bare et forbigående problem...? Kjetil Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hmf, mange som ikke liker dem http://itpro.no/supportforum.php?showtopic=44349 Gammel tråd fra forumet En quote fra Itavisen Dette er et enkeltpersonforetak, altså drevet av bare en person... Antar hun har tatt juleferie! Sjekk brreg.no. Der finner du navnet hennes, så er det lett å finne hennes private telefonnr via gulesider.no, eller sesam.no... På siden til whitebox.no står det at firmaet heter WHITEBOX Data Systems og har adresse i Røyse. På brreg.no finner man bare et firma som har Whitebox i navnet i Røyse, nemlig WHITEBOX DISTRIBUSJON Andvik. hvis du er keen på mere kontakt Ellers veit jeg lite annet om whitbox ... svindel? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Sjekk her! http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/...no&sok=s%C3%B8k NORID Handle...............: WDA14O-NORID Organization Name..........: WHITEBOX DISTRIBUSJON Andvik Organization Number........: 984752016 Post Address...............: Vik Senter Postal Code................: N-3530 Postal Area................: RØYSE Country....................: Norway Phone Number...............: +47 81 55 01 80 Fax Number.................: Email Address..............: [email protected] Prøv å ring eller no... når e-mailen er [email protected] så vet ikke jeg... det høres ikke proft ut.. Endret 30. januar 2007 av Gaston Lenke til kommentar
kjetikj Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Hmf, mange som ikke liker dem http://itpro.no/supportforum.php?showtopic=44349 Gammel tråd fra forumet En quote fra Itavisen Dette er et enkeltpersonforetak, altså drevet av bare en person... 7833814[/snapback] De var kjappe med å levere, og jeg har flere venner med gode erfaringer med dem, men dette ser ikke bra ut, men nå ser jeg flere tråder her på forumet. Jeg har skrevet til forbrukerrådet også... Uff, uff... Kjetil Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Syns jeg nettopp leste en plass at de har gått konkurs. Husker ikke hvor, men hvis det stemmer så får du nok ikke maskinen tilbake Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ganske hårreisende at et firma klarer å gå konkurs og ikke levere tilbake produkter som er inne på service. //Swiss Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Strengt talt så har de vel ikke gått konkurs, bare avsluttet enkeltmannsforetaket. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Bruk søkefunksjonen før du oppretter en ny tråd da de fleste tema allerede blir diskutert. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg