Gå til innhold

Fan av konsoll?


son

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan man være en fan av en konsoll?

 

Er det mulig og være så ufattelig nerd?

7833474[/snapback]

 

Kamerat, du er på et tv-spill forum, og majoriteten her er vel under all sansynlighet mer eller mindre nerder på noen områder. Det er tydeligvis ikke du, du er kraftig undertallig på dette forumet! så hva gjør du egentlig her?

 

Spørsmålet jeg stiller meg selv etter dette er følgende:

 

Hvordan kan man være fan av son? :hmm:

 

hm :roll:

 

Et dumt svar til et enda dummere spørsmål...

Lenke til kommentar
og når det gjelder ps3 ja den har jeg visst hovdan ser ut siden 2005   og btw vet dere hvordan jeg fant ut om psp ikke det  .... ok det begynner sånn jeg søker rundt på google etter ps_ (altså søkeordet begynde alltid med ps og sluttet alltid med et ekstra tall ellen bokstav ) og tilslutt kom vi til psp og der dukket det opp en håndholdt playstation   .... visst om psp siden 2004

7836791[/snapback]

 

Haha, du verden! KAn eg få noe av det du har røyket her ? :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar
jeg har bare noe imot xbox  hvorfor  ett ord:  wannabe  d.v.s  prøvde og gjøre det noen japanere dvs ninty sony og segea allerede hadde gjort  og ja jeg har hørt om atari  og prøvd en 2600 emulator men jeg fant ikke spillene noe morosomme men nintendo og sega sine derimot :dribble:

7836879[/snapback]

 

 

Ja jøss konsollene tilhører japanere da :roll: Tipper du hater alt av MS, men samtidig som du bruker windows og sikkert msn. Tror ikke helt vet var du går glipp av med et så ensidig syn på det.

 

Men eneste konsollen jeg har vært glad i må være min trofaste nintendo 8bit. Har vært ved min side i 15 år :love: and still going strong . Eneste konsollen som kan nå opp til den følesen var Wii. Det var bare en helt ubeskrivlig følelse ingen konsoller har gitt meg før. :blush:

Lenke til kommentar
hater ikke alt av ms nei  men de skulle holdt seg til pc og pc utstyr + pc spill

7837527[/snapback]

 

Slik at Sony og Nintendo kunne levere enda dyrere spill,konsoller og tilbehør samt stå på stedet vil. ang online tjenester etc? Ikkje faen. :)

 

Tenk logisk menneske. Alt du trenger å gjøre er å gi blank i MS og konsollene deres.På den måten kan du fokusere på playstation og kose deg med spillene. Så kan du også denne generasjonen spille online på ein enda bedre måte enn det PS2 leverte. Og du kan jo gjette kem du kan takke for det.

 

Konsoll markedet har godt av konkurranse. Eg vil nødig se verken Sony,MS eller Nintendo som enehersker her.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
hater ikke alt av ms nei  men de skulle holdt seg til pc og pc utstyr + pc spill

7837527[/snapback]

 

Slik at Sony og Nintendo kunne levere enda dyrere spill,konsoller og tilbehør samt stå på stedet vil. ang online tjenester etc? Ikkje faen. :)

 

Tenk logisk menneske. Alt du trenger å gjøre er å gi blank i MS og konsollene deres.På den måten kan du fokusere på playstation og kose deg med spillene. Så kan du også denne generasjonen spille online på ein enda bedre måte enn det PS2 leverte. Og du kan jo gjette kem du kan takke for det.

 

Konsoll markedet har godt av konkurranse. Eg vil nødig se verken Sony,MS eller Nintendo som enehersker her.

7837559[/snapback]

 

Riktig=) konkurranse er sunt=) håper dem alle blir her lenge..

Lenke til kommentar

Forøvrig er det plass til alle 3 aktørene i dette markedet. Kansje i enda større grad enn forrige generasjon da alle stod relativt likt mtp. maskinkraft og spillopplevelser.

 

Nintendo kjører jo som kjent sitt eget løp, og gjør det godt der.Foreløpig. MS og Sony kjører noenlunde samme gamle trallten,med forskjellige strategier.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...