Gå til innhold

Fan av konsoll?


son

Anbefalte innlegg

Jo, jeg har hatt konsoller selv; Nintendo, Playstation, Nintendo64, Dreamcast, Playstation2 (de fleste solgt eller kastet). Men jeg ville aldri latt noen som helst lidenskap for en konsoll være med på og ta det valget jeg skulle ta hvis jeg noen gang skulle skaffet meg en ny konsoll..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, jeg har hatt konsoller selv; Nintendo, Playstation, Nintendo64, Dreamcast, Playstation2 (de fleste solgt eller kastet). Men jeg ville aldri latt noen som helst lidenskap for en konsoll være med på og ta det valget jeg skulle ta hvis jeg noen gang skulle skaffet meg en ny konsoll..

7833988[/snapback]

Neida, men gi meg 6 gode grunner for at jeg skal slutte å digge min Xbox 360 du, så skal jeg gi deg 6 bedre som sier imot. ;)

Lenke til kommentar

Pfft, så lenge ingen begynner å kjefte og smelle, så får han det ikke heller. Det kan faktisk være at han er så stokk dum at han ikke skjønner at det går an å like en konsoll.

 

Dette kunne faktisk blitt en tråd hvor folk forklarer hvorfor de liker/er fan av nettopp sin konsoll, uten å sammenligne med andre konsoller. Det blir vel for mye forlangt...

Lenke til kommentar
Pfft, så lenge ingen begynner å kjefte og smelle, så får han det ikke heller. Det kan faktisk være at han er så stokk dum at han ikke skjønner at det går an å like en konsoll.

 

Dette kunne faktisk blitt en tråd hvor folk forklarer hvorfor de liker/er fan av nettopp sin konsoll, uten å sammenligne med andre konsoller. Det blir vel for mye forlangt...

7834011[/snapback]

 

Roolig nå, er langt ifra stokk dum..

Lenke til kommentar

Er vel ikke snakk om å være fan av en konsoll, i alle fall ikke for min del. Jeg er bare interesert for spill, dermed faller det naturlig at jeg og intereserer meg for konsoller.

 

Om du har et problem med at folk er "fan av konsoll" foreslår jeg at du ser en annen vei når du er på dette forumets sider, som trosalt omhandler spill og konsoller.

Lenke til kommentar
Roolig nå, er langt ifra stokk dum..

7834042[/snapback]

 

Det var derfor jeg tok med "Det kan faktisk være...". Det var ikke noe særlig utfyllende post du begynte med.

 

Hvis spørsmålet er enkelt sett: "Hvordan kan folk forsvare en konsoll uten noe innsikt/hensyn til andre konsoller?", så er jeg med på hva du skal fram til.

Lenke til kommentar

Kan vel stjele litt fra den tyske nasjonal sangen og synge "Sony sony, über alles" :p

 

Anyway, så en mod i bunnen her så vandrer litt ontopic:

 

Fan av konsoll er vel ikke rette ordet å si, heller interesert i det ene eller det andre, eller alle 3 for den sags skyld. Synes konsoll er interesangt jeg så jeg.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Alvorlig talt, hør nå etter. Post et off topic innlegg til og man vil fort få mer tid til sin konsoll da forumtilbudet vil være tatt bort.

 

Ignoranse overfor påpeking fra moderator kan og vil ikke bli tatt lett på. Så hold dere til topic og liker dere ikke topic så hold dere unna tråden :)

 

Det er unødvendig å tvinge frem slik moderering så vennligst spar meg for det. Flere innlegg er nå blitt slettet og jeg håper virkelig det er den eneste form for moderering som trengs å finne sted. Ta dere en pils eller et glass melk (alt etter) og slapp nå litt av. :)

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Al Bundy vokter over tråden.

 

nomaam.jpg

 

Edit:

 

*sukk* Ikke kommenter dette innlegget. Det er off topic.

Lenke til kommentar
Jo, jeg har hatt konsoller selv; Nintendo, Playstation, Nintendo64, Dreamcast, Playstation2 (de fleste solgt eller kastet). Men jeg ville aldri latt noen som helst lidenskap for en konsoll være med på og ta det valget jeg skulle ta hvis jeg noen gang skulle skaffet meg en ny konsoll..

7833988[/snapback]

 

Jeg kjøper selv også konsoll etter hva slags spill den har, derfor har jeg wii og skal ha PS3.. Xbox har desverre ikke noe spesielt med spill etter min smak. Hvis man kjøper en hvis type konsoll fordi man er fan av merket, så er det meget rart...

Lenke til kommentar
Ta dere en pils eller et glass melk (alt etter) og slapp nå litt av.

 

Sitter på jobb, eneste jeg har tilgang til er juice. Teller det?

 

Show must go on, som Freddie synger så jeg går videre jeg.

 

Hvordan kan noen like en ford bedre en ein toyota?? Det er jo begge biler. Et fremkomstmiddel.

 

Kvalitet vettu. Dog når det kommer til fotball skjønner jeg ikke bæra av skråle av å se 22 voksene mannfolk springe som barnehageunger etter en lærkule i 90 minutter. Men igjen, interesser er så forskjellige og smaken er som baken.

 

Men blir vel litt feil å kalle noen "fan av en konsoll" for det er vel få som har prøvd alle 3, og om du ikke har gjort det blir du automatisk "fan" av den konsollen du har, og om du har du stempler forumet deg, gratis, som fanboy av den ene av 2. Er ikke det snilt da?

Lenke til kommentar

Jeg elsker min PS2.. Skal ikke si noe annet.. :p Så, det er nok godt mulig jeg også kjøper PS3.. Hvorfor man kan bli "fan" av en konsoll, gir vel et så enkelt svar egentlig: De som lager noe man elsker, kan fort lage noe annet man liker.. Altså, tror jeg at Sony har klart å lage en ny bra maskin..

 

Jeg har også Wii, men det er fordi kontrollene fenger meg... Elsker å veive ut i luften.. :p

Lenke til kommentar

Jeg leste mange "reviews" av PS3 på starten, da den kom! Alle sa noe negativt!

Men jeg har begynt å legge merke til at de reviewene som kommer ut nå er nesten bare postitivt, så det ser ut som om det har fått ut litt mer av manskinen... litt OT, men, men!

Back to topic!

 

Ja, jeg er fan av playstation, og det har jeg vært siden PS1 kom. Jeg har selv PS2 og den er genialt bra. Jeg tror også PS3 vil vli det, så jeg skal kjøpe meg den.

Du kan vel installere linux på den? Og da kan man vel sende epost og sånn som du, tråd starter, sier man ikke kan gjøre med en spillmaskin!

;)

Lenke til kommentar

og når det gjelder ps3 ja den har jeg visst hovdan ser ut siden 2005 og btw vet dere hvordan jeg fant ut om psp ikke det .... ok det begynner sånn jeg søker rundt på google etter ps_ (altså søkeordet begynde alltid med ps og sluttet alltid med et ekstra tall ellen bokstav ) og tilslutt kom vi til psp og der dukket det opp en håndholdt playstation .... visst om psp siden 2004

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...