Gå til innhold

Fan av konsoll?


son

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vell kanskje noe med det at der er noen som er såppas patetiske at de alltid skal skryte av konsollen de slev liker hele tiden til det latterligste. Så akuratt en trås om ghost recon hvor feks. en fyr som kalte seg mgs ikke klarte å styre seg og måtte slenge ut en morsom kommentar om hvor bra ps3 var. Men det var jo et smiley etterpå så da betyr det ikke noe da?

Lenke til kommentar
Hvordan kan man være en fan av en konsoll?

 

Er det mulig og være så ufattelig nerd?

7833474[/snapback]

 

Er det mulig for ein person som tydeligvis ser på seg sjøl som eit over menneske fordi han ikkje like konsoller, å gå inn på konsoll delen av forumet og stille eit såpassa bak mål spørsmål?

 

EDIT: Men om det virkelig spm. du stiller her er ang. det å vere sykelig opptatt av å vere frontkjemper for ein aktør på konsoll markedet, da følger eg deg :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Det er det nok bare jeg som gjør, ivertfall på disse kanter..

7833576[/snapback]

Så du synest det er eit problem at folk har ein konsoll som hobby? Det er ei underhaldingsmaskin på linje med ein TV og PC. Du kan sjå film, spele spel, surfe på nettet.

7833600[/snapback]

 

Jeg synes også det er snodig og være fan av en PC eller en TV.

Lenke til kommentar
Er vell kanskje noe med det at der er noen som er såppas patetiske at de alltid skal skryte av konsollen de slev liker hele tiden til det latterligste. Så akuratt en trås om ghost recon hvor feks. en fyr som kalte seg mgs ikke klarte å styre seg og måtte slenge ut en morsom kommentar om hvor bra ps3 var. Men det var jo et smiley etterpå så da betyr det ikke noe da?

7833625[/snapback]

Nå er det ein vesentleg forskjell på å drive med fanboyisme og å være fan av ein konsoll. Folk har alltid og vil alltid skryte av sine eigendelar. Ein med Volvo 240 synest svenskane er best på bil, ein med A4 kunne ikkje vært meir uenig.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt veldig knyttet til min konsoll i den tiden jeg har hatt den, og var også veldig glad i forgjengeren. Når jeg skriver "glad", så mener jeg fornøyd med de funksjonene man hadde.

 

Slik blir det når man interesserer seg for spill, film og musikk, og denne ene maskinen kan mikse det sammen i et herlig grensesnitt på en måte en Kenwood bare kan drømme om.

 

Er jeg fan av produsenten? Jeg er veldig fornøyd med det produktet jeg har, men jeg ville aldri forsvare dem uten et kritisk øye.

Lenke til kommentar
Jeg synes også det er snodig og være fan av en PC eller en TV.

7833678[/snapback]

Har aldri sagt at nokon er fan av ein TV eg. Konsollane har forskjellige egenskapar og bruksområde, dei fleste har ein favoritt. Kva som skal til for å kalle seg fan av noko veit ikkje eg.

Lenke til kommentar

Hvordan kan folk være så forferdelig oppheng i shopping, er jo bare teit assa.

 

Hvordan kan folk være så forferdelig opphengt i jakt, er jo bare voldelig assa.

 

Hvordan kan folk være så forferdelig opphengt i konsoll, er jo bare nerd assa.

 

Det er en hobby, som alt annet. Noen intereserer seg for fiske, andre for jakt, noe for shopping og andre for fluebinding. Hobbyer og interesser, det er det det er.

 

Om du ikke liker det, foreslår jeg at du piller nesen din ut fra konsollforumet.

Lenke til kommentar
Det er ein hobby, kva er problemet med å være fan av ein konsoll?

7833488[/snapback]

 

Det er bare en boks med teknologi..

7833519[/snapback]

Du sier at det bare er en boks med teknologi! hmm... Hvorfor i svarte f... sitter du på pc'n din da? Dummeste argumente jeg har hørt!

7833725[/snapback]

 

Fordi jeg kan lese mail, spille spill, surfe også videre med denne boksen med teknologi som er svært praktisk - er ikke akkurat noen fan av laptopen min..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...