Gå til innhold

Windows linje borte vekk!

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette spørsmålet høres kanskje litt dumt ut men her kommer det; Helt nederst på skjermen hvor windows linjen skal være er blitt helt grå, kan ikke se "start" knappen en gang(bare npr jeg er på internett.) :S når jeg er på internett så må jeg gå til skrivebord hvor jeg kan få opp den windows linjen(kan bare se den når jeg er på skrivebord).

Noen som vet hvordan jeg kan få den tilbake?

Takker! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vanligvis dukker den fint opp igjen, om du åpner task manager, og lukker alle instanser av explorer.exe og velger file -> new task og kjører explorer.exe igjen... håper det ordner det.

nok med bugs i windows ja..

7833733[/snapback]

Takk, det fungerte, men når jeg åpnet en ny side så ble den borte igjen:( Noen andre forslag? :)

Lenke til kommentar
virker litt som du har noe som kjører i bakgrunnen som ødelegger. tatt en spyware/virus scan?

har du google toolbar installert?

7836406[/snapback]

nei har ikke google tool bar, men har noe som heter "sweet IM", dette er broren min sin laptop så jeg aner ikke hva han har av ting :S

men har fått enda et problem, skal skrive men så blir alle knappene på høyre seiden av tastaturet gjort om til tall og . til , må holde inne "fn" knappen når jeg skal skrive :S noen som vet hvordan jeg kan få det til å bli vanlig ?? :p

Lenke til kommentar
Ja, finn en knapp det står numlock på, og trykk på den. Kan hende du må holde inne fn-tasten, shift eller ctrl mens du trykker.

7843322[/snapback]

har prøv det å, funka ikke :( Nå har jeg et annet problem lol, vil ikke starte opp engang, skjermen blir helt sort også står det

" Windows kan ikke starte opp på grunn av denne filen er ødelagt eller skadet, /WINDOWS/SYSTEM32/CONFIG/SYSTEM "

Noen som vet hva jeg må gjøre??

Takker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...