sh- Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Iron Maiden er ikke på lista dvs no homo band! Det betyr at jeg kan høre på Maiden uten å være homo! 666 The Number Of The Beast UP THE IRONS Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg er sjokkert over at folk ikke ser sarkasmen bak det hele, det er jo så ekstremt åpenbart at han selv sitter å ler seg til døde akkuratt nå. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 hmmmmm... merkelig at alle de "safe" bandene er band som virkelig er kristne.... rart det der. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Haha.. Cyndi Lauper under "safe bands" Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 ser ut som veldig mange av de"trygge" bandene er kristne band. Å si at motorhead gjør deg homofil er bare feil. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Å si at motorhead gjør deg homofil er bare feil. 7849355[/snapback] Samme tenkte jeg. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det i det hele tatt å si at å høre på en viss type musikk gjør deg til homo er jo helt bak mål. Selv om jeg hører på The Ark, scissor sisters, elton John gjør ikke det meg til så veldig homo. Har ikke kjent noe ennå i allfall. Er fortsatt samboer med en av det motsatte kjønn. Jeg har også veldig mye homomusikk i cd hylla mi. For en idiot. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 I følge homotesten som var posta her en plass er jeg 16 % gay, men etter å ha lest dette er det klart: jeg er homo! Det vil si jeg hører på Nirvana og Metallica. Stakkars fyr ... Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det hele er jo bare en spøk! Han som lagde den siden har gjort det bare for å provosere Du blir jo slettes ikke homo av å høre på slik musikk, og forresten så hater ikke Gud homser, han elsker alle som de er.. Så han fyren er er rimelig på bærtur Men han fikk til det han ville da.. å provosere oss! Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg tror faktisk de fleste mennesker skjønner at han bare er ute etter å provosere. Men jeg tviler hellr ikke at det er folk som mener det. Fundamentalister er jo gale. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Å herregud, Nirvana og The Doors er yndlingsbandene mine. Og tidligere idag da jeg og en kompis bestilte smoothie fikk vi et glass med 2 sugerør av hun dama :s Dette har ikke vært en god dag for mandigheten min Lenke til kommentar
ForvirraUngdom Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Oy her sto det jammen mye rart.. Jeg mener at musikken ikke har noe med det å være homo å gjøre. Du kan godt like westlife og ikke være homo. Det går an å ha dårlig (ellr god.) musikksmak ute å være homo. Det er bare teit å kalle folk homo etter musikken de hører på ettersom alle er forskjellige enten du er homo elr ei:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå