PatSharpX Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) "Hør på Nirvana og bli homo" skriver Side2.no Link til artikkelen Hele listen av band som gjør deg homofil Jeg må bare le. Da er jeg nok på vei til å bli homofil! Jeg hører på The Doors og Nirvana! Men det er jo bra å vite da Begynner du å bli homofil? Endret 30. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ein heil artikkel om ein person i USA med idiotiske teoriar. Endret 30. januar 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 a, det er side 2, hehe. b, i must be supergay hehe, elton john = überhomo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Haha! jaja. Nå blir man homo av å høre på Metallica og? wtf? Det er mange syke mennesker i verden! Antar at det bare er band han digger som ikke gjør en homo. Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg er HOMO! Oh yesssss, godt å endelig bli tvunget ut av skapet...! Morsom artikkel X) Side 2 skriver så mye interessant.. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 ... Det hevdes på en kristen amerikansk webside Kristen og amerikansk? Kan umulig være sant. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) jess.. når kilden er en kristen amerikansk webside så MÅ det jo være sant! 100%! Elton John har fått en egen kategori, nemlig «überhomo». Endret 30. januar 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Frank Sinatra?! Skulle tro at en overkristen forstod hva blasfemi er. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Det er morro å høre hva folk kan klare å lire av seg Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 En venninne av meg fortalte nettopp at folk ser på musikkstilen hennes som tilrettelagt for lesbiske (Riot Grrrl-musikk). Måtte le jeg... Tror ikke hvilken legning man har blir påvirket av musikken man hører på, eller omvendt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Shit, artikkelen mener jeg er homo. Går og gjemmer meg i skapet. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Oki, jeg kan forstå Sissor Sisters, men Eminem?! Det er så langt fra homomusikk du får. Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Så han har konvertert fra å være homofseksuell til å bli heteroseksuell? Kanskje jeg også burde vurdere kristendommen slik at jeg også kan gjøre ting som ikke er mulige. Off.. Jaja, får vel slutte å høre på Nirvana da slik at jeg ikke blir homo. Jeg er bare glad jeg ikke hører på Elton John (vil jo ikke bli überhomo...) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Idag er alt homo jo! Lenke til kommentar
DoReMi Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 WTF!! Kristne forbanna drittsekker! (de som kom på dette altså) Ser ut som de har lite å gjøre på for tiden i kirka ^^ Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Her er hele lista: http://www.punkbands.com/index.php?id=21843 GAY BANDS: The Spores Scissor Sisters Rufus Wainwright Merzbau Ravi Shankar Wilco Bjork Tech N9ne Ghostface Killah Bobby Conn Morton Subotnik Cole Porter The String Cheese Incident Eagles of Death Metal Polyphonic Spree The Faint Interpol Tegan and Sara Erasure Le Tigre The Gossip The Doors Phish Queen The Strokes Sufjan Stevens Morrissey(?questionable?) The Pet Shop Boys Metallica Judas Priest The Village People The Secret Handshake The Rolling Stones David Bowie Frankie Goes to Hollywood Man or Astroman Richard Cheese Jay-Z Depeche Mode Kansas Ani DiFranco Fischerspooner John Mayer The Indigo Girls Velvet Underground Madonna Elton John Barry Manilow Indigo Girls Melissa Etheridge Eminmen Nirvana Boy George* The Killers Lou Reed Lil' Wayne Motorhead Jill Sobule Wilson Phillips DMX Lisa Loeb Dogstar Thirty Seconds to Mars Lil' Kim kd lang Frank Sinatra Hinder Nickleback Justus Kohncke Bob Mould Clay Aiken Arcade Fire Bright Eyes Corinne Bailey Rae Audioslave Red Hot Chili Peppers Panic at the Disco Elton John(really gay) SAFE BANDS: UnderOath Cyndi Lauper Falling Up Flyleaf THE TURNING Disciple P.O.D By The Tree Scott Reed Michael W. Smith Jars of Clay DC Talk Danielson Endret 30. januar 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) De prøver ikke å skade noen eller å være drittsekker. De har bare tatt et standpunkt om å være imot homofili. Kristne jeg kjenner er vanligvis de greieste og lykkeligste menneskene jeg ser. 97-93% av den amerikanske befolkningen er uansett religiøse, så det er å forvente. Dette er ikke noe nytt. Endret 30. januar 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Motorhead og Metallica. Hahaha. Lenke til kommentar
sh- Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 'SAFE BANDS' haha! akkurat som om det er dødsfarlig å høre noe annet. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Motorhead og Metallica. Hahaha. 7834242[/snapback] Bare fordi musikken er høy og bråkete, så betyr det ikke at den ikke er homo. Det er tekstene som har noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå