jackson Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 jeg treneger help.jeg har adsl og når jeg ska spille spill som ravenshield får jeg 1000 i ping hele tiden dette er veldig irriterende så jeg setter pris på om noen kunne hjelpe på forhånd takk..... [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-01 14:38 ] Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Det betyr ingenting om du har ADSL hvis du spiller på en treig server som har liten båndbredde. Leit til du finner en god server og hold deg til den. _________________ A Elbereth Gilthoniel silivren penna miriel o menel aglar elenath! [ Denne Melding var redigert av: Smyagol på 2002-12-01 14:20 ] Lenke til kommentar
jackson Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 ja men jeg får det uansett om jeg spiller på en god server. om jeg spiller på en kjempegod server i svergie får jeg alikevel 1000 i ping Lenke til kommentar
jackson Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 **** heller jeg og starfish trenger litt ***** hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå