Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 De gamle episodene kan aldri bli spilt om igjen for mange ganger Jeg vil heller se på de gamle gode episodene enn de nye sykt kjedelige episodene... Bedre plott, seriøst? Simpsons hadde fantastiske plotter på 90 tallet men nå er det bare tilfeldig vas og tull og animasjonen bryr jeg meg ikke det lite grann om, serien skulle ha sluttet for 10 år siden... Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ville du ha stengt en gullgruve om du hadde en? Matt Groening har så langt tjent mer enn 500. mill. dollar på serien. Tror dermed det er meget usannsynlig at han kommer til å avslutte denne serien med det første. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Jeg har ikke sagt at dem ikke tjener, jeg sier bare at jeg syns the simpsons suger nå Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ja jeg ser den. De gamle episodene var desidert bedre og mer morsomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå