Gå til innhold

Tråden om the simpsons

Anbefalte innlegg

Er i midten av sesong fire på The Simpsons nå, er helt hekta på serien :p  Homer er genial i måten han beskriver "den amerikanske far" på...

8308472[/snapback]

Bra ;)

Om det er den offisielle DVD'en du har anbefaler jeg deg å høre på Audio-kommentarene på hver episode.. Spesielt intressant er kommentarene på "Kamp Krusty" (du finner fort ut ;)).. Det er også morro å høre på audio-commentaryene på de 5-6 første episodene, der b. la Matt Groening snakker om hvor stressa de var da sesong 4 ble laget osv.. Utrolig interessant :) ..Det er dessverre ikke tekst på audio kommentarene på Sesong 1 - 6, det er først på sesong 7 at kommentarene er tekstet på norsk..

8308736[/snapback]

Ja. Simpsons-kommentarene er alltid hyggelig å høre på. Mye interessant der,

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 7 år senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Jeg elsker the simpsons men etter de første årene i 2000 tallet så syns jeg serien dabba av noe veldig. At serien fortsatt blir fornyet er meg et mysterium, nå dagens episoder finnes jo ikke morsomt eller underholdendes i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Jeg elsker the simpsons men etter de første årene i 2000 tallet så syns jeg serien dabba av noe veldig. At serien fortsatt blir fornyet er meg et mysterium, nå dagens episoder finnes jo ikke morsomt eller underholdendes i det hele tatt...

Det kommer vel an på hver enkeltes smak. Jeg personlig syns det som er laget de siste 15 årene er morsommere/bedre enn det før den tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Har sett alle sesongene frem til nå, og serien har hatt sine oppturer og nedturer. Men generelt vil jeg si at serien har blitt, og spesielt de siste 10 årene mtp animasjon og plot. Men simpsons sliter med det samme som alle andre serier som har gått i en halv evighet, de gamle episodene har spilt omigjen altfor mange ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...