d'espresso Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ja, det er jeg på en måte enig i Om noen år, når jeg ikke har noe å gjøre så kan jeg kose meg med de siste sesongene (når den tid kommer har jeg jo sett seson 1-10 tusen ganger ).. Men det som irriterer meg mest, og som jeg mener er en av hovedgrunnene til at de nyeste episodene er så dårlig er gjesteopptredelsene (leif ?).. Før (f.eks med.. la oss si.. Paul McCartney) så var gjesterollen skrevet inn i episoden, nå møter bare en i familien på et band/artist/skuespiller/annen på gata og "Hey! It's the White Stripes, rockband!!" osv.. Irriterer meg like mye hver gang.. -.- Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 http://www.youtube.com/watch?v=zNeU6ysGoak Kan du nevne noen ting her som faktisk har skjedd? Genial sang btw! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 http://www.youtube.com/watch?v=zNeU6ysGoak Kan du nevne noen ting her som faktisk har skjedd? Genial sang btw! 8214732[/snapback] Nevne hva? Var det ment til meg? Det med WHite Stripes har jo skjedd Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sier meg enig i at enkelte gjesteopptredener er litt corny. Liker det bedre når skuelspillere blir leid inn som stemme til nye figurer. Men jeg er ikke enig i at Simpsons skulle ha sluttet for lenge siden.. Så lenge det lages noen bra episoder for hver sesong, er det grunn nok til å fortsette å lage serien.. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har hørt at det finnes en musical episode av simpsons... Hvilken er det? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har hørt at det finnes en musical episode av simpsons... Hvilken er det? 8220838[/snapback] Vel, du har jo episoden "The Simpsons Spin-Off Showcase" der hvor siste del av episoden er en musikal stort sett.. Elers finner du en god del sanger i en del episoder, noen bra, andre katastrofalt dårlige.. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Musikal episoden heter "All singing and dancing", veldig dårlig episode! Begynner med en "Paint my Wagon" parodi, hvis noen husker den Det klippet jeg viste var ment til alle, Haakon Er en del ting i den sangen som faktisk har skjedd(som f.eks Grampa gifter seg med Selma). Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Musikal episoden heter "All singing and dancing", veldig dårlig episode! Begynner med en "Paint my Wagon" parodi, hvis noen husker den Det klippet jeg viste var ment til alle, Haakon Er en del ting i den sangen som faktisk har skjedd(som f.eks Grampa gifter seg med Selma). 8233469[/snapback] Ahh.. Skjønner.. Vel, kan jo ta en titt på videoen etterpå og si noe.. Edit: Alle tingene i videoen har skjedd, så vidt jeg kan huske/vet.. Endret 25. mars 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Anbefaler alle å besøke denne siden: http://www.nohomers.net/index.php Masse nyttig informasjon om simpsons, og du lærer å elske episodene på nye måter Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) The Simpsons Archive, den beste Simpsons-siden på nettet, helt utrolig omfattende. Endret 25. mars 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Litt ønsketenking fra min side, angående avslutning på serien.. Etter sesong 19 er ferdig (sommeren neste år) skulle jeg ønske at de tok to års pause fra TV-skjermen.. I denne pausen kan de skrive 25 (eller 30) knallgode episoder, med en 1-times seriefinale.. DVS at sesong 20 først hadde kommet til høsten 2010.. Om de hadde gjort det, hadde de hatt plenty av tid til å utvikle gode ideer (som ikke virker påklistra og resirkulert), og hatt god tid til å skrive manus.. Table-readings og storyboards/animatics hadde også blitt mye mer detaljerte (selvom de på noen episoder allerede er det), slik at hver minste ting er planlagt til siste detalj.. Endret 4. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er i midten av sesong fire på The Simpsons nå, er helt hekta på serien Homer er genial i måten han beskriver "den amerikanske far" på... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Er i midten av sesong fire på The Simpsons nå, er helt hekta på serien Homer er genial i måten han beskriver "den amerikanske far" på... 8308472[/snapback] Bra Om det er den offisielle DVD'en du har anbefaler jeg deg å høre på Audio-kommentarene på hver episode.. Spesielt intressant er kommentarene på "Kamp Krusty" (du finner fort ut ).. Det er også morro å høre på audio-commentaryene på de 5-6 første episodene, der b. la Matt Groening snakker om hvor stressa de var da sesong 4 ble laget osv.. Utrolig interessant ..Det er dessverre ikke tekst på audio kommentarene på Sesong 1 - 6, det er først på sesong 7 at kommentarene er tekstet på norsk.. Endret 4. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 http://www.youtube.com/watch?v=zNeU6ysGoak Kan du nevne noen ting her som faktisk har skjedd? Genial sang btw! 8214732[/snapback] ah, elsker den sangen Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 ser ikke så mye på simpsons , ser det av og til når jeg kjeder meg men jeg skal hvertfall downloade det episoden som kommer 20 may 24 Minutes 18x22: (May/20/2007) kiefer er guest star der noe morsomt om 24 såhe ;p im liek the biggest 24 fan ever! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Så mange ganger du har stilt det spørsmålet i kveld, da? Jeg liker best sesong 6 og 7.. Kanskje 6 aller best.. Men det er utrolig vanskelig å velge ut bare en eller to. Eller for den saks skyld tre. Mine favoritter er 2-8.. Hver sesong der har minst 15 utrolig bra eller geniale episoder, 5 bra og resten middelmålig. Men sesong 1 har sine sjarmerende øyeblikk, og sesong 9 og 10 har sine geniale episoder. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) fVIHymMTZ7A Denne her er bra. Endret 2. juni 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Haha, hvilken episode er det fra? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 er fra Homer's Phobia http://en.wikipedia.org/wiki/Homer%27s_Phobia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå