Gå til innhold

Hvilken 9/11 film er best?

Delvis

Anbefalte innlegg

Enig med deg Steffypants. 9/11 er en dag som forandret veldig mye i verden og det bør og vil aldri glemmes.

DaXoN: Jeg kan ikke sjønne hvordan du kan blande inn det med at USA gjorde et motangrep som var enda værre o.s.v.

Slik jeg ser det tar ingen av disse filmene noen som helst politisk stilling eller parti med noen, så det der er ikke en god nok grunn for å ikke se 9/11 filmene. :ermm:

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker det samme Katalysator. Realistisk, er ordet. En av de tingene som gjorde United 93 til en så bra film var den totale mangelen på kjente skuespillere. Det er bare ukjente folk, og det gjør at du virkelig tror på det som skjer der. Jeg ble hvertfall helt revet med, og følte jeg var midt oppi det selv, fordi alt kommer så nært og virkelig.

Har fortsatt til gode å se de to andre nevnte filmene,WTC og Flight 93, men er egentlig ikke så veldig overbevist om at jeg trenger å se dem.

Lenke til kommentar
Anbefaler å se "Loose Change - the mystery of the 9/11 crash" (Usikker på undertittelen der da, men loose change er jeg sikker på:p.)

Den er nice, og finnes på google video.

7842111[/snapback]

Hold denne "filmen" unna denne tråden. Makan til kvasiintellektuelt, antivitenskapelig og lattervekkende spekulativt skvip skal man virkelig leite lenge etter.

Lenke til kommentar
Anbefaler å se "Loose Change - the mystery of the 9/11 crash" (Usikker på undertittelen der da, men loose change er jeg sikker på:p.)

Den er nice, og finnes på google video.

7842111[/snapback]

Jeg så en Loose Change de-bunked-greie på Discovery, og de fleste påstandene virket til å enten være absurde, ubegrunnet, spekulative eller irrelevante. Det blir liksom paranoia for paranoiaens skyld.

Lenke til kommentar

Vel skal vi se litt bedre på det, før "terroristene" gjorde noe deklerte gruppen Krig mot Usa, i krig har man lov til og angripe mål som er militærer og også kjøpesenter men ikke sivilie mål...

de angreip 2kjøpesentere og 1militær mål, altså var det en handling i krig ikke terror, Men tilbake så spurte bush nato om og få lov og gå inn og invadere de tilbake fikk nei men gikk inn alikavel altså han brøyt en lov, noe som gjør det han gjorde til terror like mye som de såkalte "terroristene" sier ikke at det var bra men sier legg det bak dere, det er like teit som at vi enda skal hate tyskerne får krigen til sine forfedre...

Lenke til kommentar
Vel skal vi se litt bedre på det, før "terroristene" gjorde noe deklerte gruppen Krig mot Usa, i krig har man lov til og angripe mål som er militærer og også kjøpesenter men ikke sivilie mål...

de angreip 2kjøpesentere og 1militær mål, altså var det en handling i krig ikke terror, Men tilbake så spurte bush nato om og  få lov og gå inn og invadere de tilbake fikk nei men gikk inn alikavel altså han brøyt en lov, noe som gjør det han gjorde til terror like mye som de såkalte "terroristene" sier ikke at det var bra men sier legg det bak dere, det er like teit som at vi enda skal hate tyskerne får krigen til sine forfedre...

7855275[/snapback]

Leser du noen ganger selv hva du skriver, og vet du egentlig noe om 9/11?

Du mener at en militærbase som huser kampfly og kjøpesenter som huser et barneselskap kan likestilles og dette kjøpesenteret ikke er et siviltmål.

Terroristene angrep bare et militært mål og det var en del av Pentagon. De prøvde å angripe et kjernekraftverk og de klarte å angripe World Trade Center, som i hovedsak var et kontorbygg.

9/11 endret hele verdensbildet som du kanskje har fått med deg og det er en hendelse som vi ikke burde glemme med det første. Dessuten er det ikke så lenge siden hendelsen inntraff.

Nei krigen mot terror er ikke like teit som at vi skal hate tyskerne for andre verdenskrig. Hadde du derimot prestert å skrive at vi skulle hate muslimmer, kunne jeg gått med på at det var like teit som å hate tyskere.

Lenke til kommentar

Jeg har bare sett United 93. Jeg så reklamen for World Trade Center, og bestemte meg for å aldri se den.

Dagen ingen glemmer. Den dagen noen [mørkhudede vi ikke kjenner navnet eller opphavet til, etter ordre fra NSA,CIA eller Pentagon] lagde et sår i Amerikas hjerter *Veldig trist musikk*

Likte egentlig United 93 ganske godt. Den satte ikke Amerika som nasjon i fokus, men passasjerene i flyet. Tapet av menneskeliv er like tragisk, samme hvem som sto bak.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...