Gå til innhold

GRAW 2 Video Developer Diary. X360 PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

GRAW 2 Video Developer Diary 1: "Look And Feel" in HD

Ubisoft released today the first in an ongoing series of video developer diaries for the upcoming Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter 2, the sequel to the massively popular squad-based action franchise, and next gen smash hit of 2006.

These videos offer an exclusive window into the behind the scenes development, design, and revolutionary features found in GRAW 2 as told directly from the people making it happen. This is the first in the series of these developer diaries. Over the coming weeks we will be offering fresh new information and visuals in similar fashion. Keep your eyes peeled for these and additional overall goodness for GRAW 2 as it approaches its March 2007 release.

Video Developer Diary 1: “Look And Feel”

For this first installment we take a look at the amazing technology being used to create the “Look and Feel” of GRAW 2. These 6 minutes of video hotness detail everything from photo-realistic lighting, to dynamic physics, smoke and particle effects that will make you feel like you are entrenched in the action yourself, to explosions that will leave you in a state of shock and awe. Learn about new advances level of next-gen technology that makes it possible for videogames to look and feel this amazing. But don’t take it from me…check out the video for yourself

Video

Video HD

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men tilbake til topic. Det ser veldig bra ut, og etter å ha sett en del videoer så tror jeg at dette blir et spill jeg må ha til ps3. Var dypt skuffet over GRAW til pc, men etter det jeg har hørt fra blant annet DBD så er det et mye dårligere spill. Så gleder meg!!

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

No gjensår det å se hvilken versjon som kommer best ut av det da, i og med at PS3 versjonen har blitt utsatt tyder det ihvertfall på at utviklerene vil optialisere spillet(forhåpentligvis. End of bad ports ftw!

Faen eg gleder meg til demoen som vi får tilgang på snarest :wee:

Lenke til kommentar

Jøss!

Såg klippet no. Dette ser ut til å dekke dei grafiske forbedringene uten tvil. Etter det eg har forstått er cover-systemet noe ala det man finner i R6:Vegas? Det blir hysterisk bra. Gleder meg til å spille dette online,like mye som å spille det i enspiller modus.

Lenke til kommentar
Jøss!

Såg klippet no. Dette ser ut til å dekke dei grafiske forbedringene uten tvil. Etter det eg har forstått er cover-systemet noe ala det man finner i R6:Vegas? Det blir hysterisk bra. Gleder meg til å spille dette online,like mye som å spille det i enspiller modus.

7833212[/snapback]

Kan ligne en del på stilen til RS:Vegas, men coversystemet er ikke helt likt. Skal være være det samme som i GRAW 1

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Detta så lekkert ut, ser ut til at han gamlefar må tørke støv av kontrolleren sin.

Håper de får det til uten slow downs i grafikken denne gang. Ikke det at det var mye av det sist, men det var der i hvert fall. Var så deilig GeoW når alt fløt hele tiden.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Jeg tør å si at dette spillet ser bedre ut enn GoW :)

7832884[/snapback]

Der må eg sei meg sterkt uenig. Grafikken, imho er nesten akkurat lik som i GRAW(1).

Jau, dei har laga nye, og betre effektar, men spelet ser i grove trekk likt ut som orginalen, og er i mine auge, longt bak UE III, med Gears of War.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...