Fredrik Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 kremt, jeg synes ikke lakkering er billig, men jeg har forståelse for den prisen de tar. Det er vel der forskjellen ligger. Det neste argumentet folk har da er at om de pusser, sparkler og behandler selv så bør det vel bli kjempemye billigere? Men, mange gjør en dårlig jobb, som medfører at lakkerer må gjøre noe, samt at det fortsatt er en startpris på jobben, kostnader til varme, lakkerer (de skal jo ha noen hundrelapper i timelønn de og, i tillegg til firmaet som skal tjene penger), og så videre. For ikke å snakke om lakken, som fort kan bli dyr. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Joa.. men hvorfor syns vi det er dyrt?! hadde vi feks ikke vist at det er billigere i utlandet etc så ville det jo vært en grei pris... men en hellakkering i sverige inkl. moms og mellom alle kriker og kroker ligger på fra 15000... mens her i norge må man fort opp i 30000.. greit vi har litt høyre lønninger... momsen er den samme og strømprisen i norge er faktisk lavere... Og prisen på å lakkere to lepper, sideskjørt og en liten spoiler kommer på bortimot 10.000... SYYYYYKT Så hvorfor?! om jeg får et godt svar på det blir jeg glad... Mener ikke å klage eller noe, men skjønner faktisk ikke prisdifferansen.. kall meg gjerne dum... Endret 2. februar 2007 av tiiim Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 å finne seg en polakk med utstyr skal du jo ikke lete lenge etter i akershus område da? de tok spoiler,fram,bak OG la film på vinduet på et kamerat av meg sin bmw til 5000kr! Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 hehehee... Men tenk om jeg ikke finner non.. Så alternativet blir jo seff å bruke 30.000/10.000 eller reise laaaaaangt :/ Men polakker har jo ikke tilgang på så mange lokaler eller? Dvs at polakken må stå ute å lakke stylingen.. :/ Men om du syns jobben ble bra og du har nummeret så blir jeg glad:D Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 hehehee... Men tenk om jeg ikke finner non..Så alternativet blir jo seff å bruke 30.000/10.000 eller reise laaaaaangt :/ Men polakker har jo ikke tilgang på så mange lokaler eller? Dvs at polakken må stå ute å lakke stylingen.. :/ Men om du syns jobben ble bra og du har nummeret så blir jeg glad:D 7861867[/snapback] Haha, det hørtes bare kjempegeneraliserende ut. Men lykke til med svart arbeid og null garanti. Hvorfor det er så mye billigere i Sverige vet jeg ikke, men jeg har aldri hørt om at det er så fryktelig lukrativt å reise dit før nå. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Skal jo ikke si at alt er så dyrt, men blir så frustrert, hehe... sitter liksom og ser på stylingdelene og det er 5 små tynne plastikkdeler som skal koste 10.000, arrrgh... Jeg vil jo gjerne ha garanti, er jo derfor jeg prøver å oppsøke ornlige steder + at resultatet må være bra... Om jeg får en billakkerer til å gjøre det med orntlig utstyr på kveldstid ser jeg ikke den helt store faren ved... Alltid lukrativt i sverige, det vet jo alle som har bil Bedre blir det jo lengre ned i europa du kommer Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kjør en tur ned til Polen og få det gjort der vel? Ta en hellakkering på bilen i samme slengen og betal mindre enn 10000 for alt (vist du ikke har mye rust og bulker). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Bruk mange tusen kroner på å kjøre til Polen for å få en lakkering uten garanti. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 1-3000kr å kjøre ned, og du får 3-5 års garanti. Og du kan handle litt sprit og røyk om du vil det i samme slengen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Og for å bruke garantien må du bruke nye tusenlapper, et cetera. Nei, jeg ville aldri reist dit og fått gjort noe sånt i hvert fall. Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jeg skal till sverige nå for hel lakkering... eller ja... det er i mars... det koster meg 8000:- svenske +reisa (1500) Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) En jeg kjenner har vært i Polen, han: lakkerte hele bilen, kjøpte front bumper, bak bumper, side skjørt og motor deler for 18.000 kr. foresten han det var en Audi A4 Endret 14. februar 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Er det et firma som gjør det Insaneus?! Har funnet et firma i sverige som lakkerer (metallic) alle biler for 13500sek, uansett bil.... Men 8000 høres ennå bedre ut Har fått meg noen skader rundt omrking i lakken nå (nøkkelripe + noen som har dratt med litt lakk ved en p-plass), så en "halvlakkering" ville ikke vært dumt ... Men har gitt opp lakkering i norge, altfor dyrt... Endret 18. februar 2007 av tiiim Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Er det et firma som gjør det Insaneus?!Har funnet et firma i sverige som lakkerer (metallic) alle biler for 13500sek, uansett bil.... Men 8000 høres ennå bedre ut Har fått meg noen skader rundt omrking i lakken nå (nøkkelripe + noen som har dratt med litt lakk ved en p-plass), så en "halvlakkering" ville ikke vært dumt ... Men har gitt opp lakkering i norge, altfor dyrt... 7968512[/snapback] Hvor ligger det firmaet da? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Er det et firma som gjør det Insaneus?!Har funnet et firma i sverige som lakkerer (metallic) alle biler for 13500sek, uansett bil.... Men 8000 høres ennå bedre ut Har fått meg noen skader rundt omrking i lakken nå (nøkkelripe + noen som har dratt med litt lakk ved en p-plass), så en "halvlakkering" ville ikke vært dumt ... Men har gitt opp lakkering i norge, altfor dyrt... 7968512[/snapback] Hvor ligger det firmaet da? 7968728[/snapback] asylmottaket i sverige? Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 jepp, riktig.. asylmottaket hvordan viste dere det?? Det gjaldt forrestn halvlakkering (kun synlige deler) altså ikke inni motorrom, bagasjerom, dørlister etc.... Lenke til kommentar
Octavia93 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 En kamerat av meg hellakka bilen sin hos noen polakker for 15000,- Lakken var dårlig og de kuttet i bakfangeren hans for å komme til, ikke bra! I ettertid har de truet han med å betale 4500,- ekstra for ingen ting :/ De lovet han også kvittering for jobben, men det viser seg nok at det var svart arbeid... :S Btw, jeg får bakfanger, frontfanger og skjørt for 8500 hos trolltuning Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hellakkering til 30.000 er billig her i norge.. leverer du en "normal" bil til et gjennomsnittlig lakkverksted og ber om pris på hellakkering i samme farge, ender du som regel opp på 50-60k inkludert demontering, grunnarbeid og fiks av småbulker etc. ML'n min fikk jeg prisanslag på 60-70k for demontering, grunnarbeid og lakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå