tv-freak2 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Er ikke dette et sted for søppel, hvor alle kan skrive hva de vil? En kammerat ville jeg skulle teste om det gikk å skrive en post et sted hvor det bare var søppel, og alle kunne skrive hva de ville, for å få høyere skrevete meldinger? Også fikk jeg ikke bruke brukernavnet mitt, hva skjedde? Jeg ber på mine knær, kan jeg få tilbake brukernavnet (tv-freak) mitt moderator? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 12:41, skrev tv-freak2:En kammerat ville jeg skulle teste om det gikk å skrive en post et sted hvor det bare var søppel, og alle kunne skrive hva de ville, for å få høyere skrevete meldinger? Du SPAMMA forumet. Du har en 14 dagers ban. Respekter det! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 LOL!!! søppen er ikke bare et sted man poster for å få høyere antall meldinger, men et sted der man prater om ting som ikke har med data å gjøre.. ikke rart om du ble bannet om du trodde du kunne gjøre hva som helst her i søpla... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg