svartsau Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 I går klarte jeg plutselig ikke lengre å koble opp til WoW. Man er jo vant til at WoW ikke alltid er helt oppe og går, så jeg lot det stå til i noen timer. Etter hvert finner jeg ut at enkelte andre ting heller ikke fungerer. Verken torrents eller IRC klarer å koble til selv om jeg kan bruke MSN og nettleseren normalt. Har internett fra telenor, er koblet direkte inn i modemet deres og dette funket altså akkurat slik som det er nå frem til jeg slo av PC-en søndag kveld. Det er ikke mitt eget nett, så det er ikke bare å kjøre på å gjøre hva jeg vil av testing på det. Har prøvd det som har funket hjemme hos meg selv når telenor fusker, nemlig å restarte modemet, uten resultat. Jeg spurte naboen (som har modemet og en ruter på sitt rom) om han hadde stengt av noen porter, men han sa han ikke hadde gjort det. Hjelp? Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ring telenor og hør imorra... Mest sannsynlig begrensing på abbo... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Trolig Telenor abuseavdeling som har stengt de fleste portene. Be naboen sjekke mailen sin (webmail) på online.no. Hvis abuse har stengt så er det infeksjon på en av maskinene i nettverket. Scann med ewido i sikkermodus med nettverk. Lenke til kommentar
svartsau Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Trolig Telenor abuseavdeling som har stengt de fleste portene. Be naboen sjekke mailen sin (webmail) på online.no.Hvis abuse har stengt så er det infeksjon på en av maskinene i nettverket. Scann med ewido i sikkermodus med nettverk. 7836222[/snapback] Fant ingenting. Har ikke funnet noe med noe søkeprogram. Men har sendt en mail til Telenor, så de svarer vel forhåpentligvis i morgen tidlig en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå