PunellA Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei! Har tenkt meg og kjøpe noen front + back bumper og side skirts fra www.tuningzone.pl til min audi 100 c4 og lurte på hvis dere vet hvis det finnes noe bra og billig sted i østfold der jeg kan feste di delerne og omtrent hvor mye det vil koste? Takk på førrhånd Lenke til kommentar
PunellA Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Komigen a!! noen må vell vite det? er jo så mange som har gjort det, ingen som kan gjøre det for meg for en penge?? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Kanskje TS tar det. Regner med at de skal ha bortimot 10.000kr for jobben inkl lakk.. Endret 31. januar 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er ganske dyrt å få verksteder til å montere dette, spesielt siden det muligens kreves litt tilpassing.. Et tips er en kasse øl og et par timer med noen praktisk anlagte kamerater.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Et tips er en kasse øl og et par timer med noen praktisk anlagte kamerater.. 7851973[/snapback] Lim og popnagler vel kanskje viktigere enn ei kasse med øl? ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå