joakimhu Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Indierockbandet The Shins er ute med sitt tredje album, og også denne gangen gir gruppa oss et godt knippe popsanger. Bandet har modent litt i de tre årene de brukte på den nye platen, og vi finner litt av hvert på "Wincing The Night Away". Les mer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har bare skumlest litt, du skriver at det er deres tredje album men ifølge Wikipedia er det deres fjerde. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har bare skumlest litt, du skriver at det er deres tredje album men ifølge Wikipedia er det deres fjerde. 7851012[/snapback] For å være helt korrekt er dette The Shins tredje album. Men under et annet bandnavn ga de ut sin første skive. I.flg nettop wikipedia så ble også Flake Music (det første bandet) oppløst, og så dannet samme gjeng The Shins. Da er nok det mest korrekt at det er det tredje. Uansett et flott album og jeg er nesten enig i karakteren. Står til en 7er for meg, og jeg er egentlig ingen stor indiefan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg