morten_84 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg har kjøpt meg docking stasjon (type 8881), men jeg får ikke lada opp batteriene på kameraet.. det er veldig irreterendes, fordi det er litt surt å kjøpe nye batterier hele tida... er det noen som vet hva jeg skal gjøre, evt hva som er galt?? tips mottas med glede!! mvh Morten Bergli Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hvis du har feil på dockingstasjonen, må du levere den tilbake, og få en ny på garanti eller reklamasjon. Hvilke batterier er det du prøver å lade opp, og fulgte de med kamera eller? Når kamera settes i dockingst. skal ei lampe begynne å lyse. Lenke til kommentar
morten_84 Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 jeg bruker de batteriene som fulgte med dockingstasjonen. Det er noen equaliser rechargeable.. de er uten strøm fra før av, men de lader ikke samme hva jeg gjør.. har du dette kameraet og dockingen?? er du fornøyd med dette eller?? mvh morten Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg HADDE dette kameraet, men syns batteri tiden er ALTFOR dårlig!! Derfor leverte jeg det tilbake. Når jeg kjøpte det fikk jeg med dockingstation. Jeg satte kameraet i og vips begynte den å blinke ( lade). 15!!timer senere var kameraet ferdig ladet og klar får noen FÅ bilder tagning. Nei dette kameraet holder ikke mål på batteri. Lenke til kommentar
*T* Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har du testet men andre batteri, kan jo hande at de batteriene er ødelagt. Har hatt et 812 selv, hadde det i to uker og leverte det tilbake. Symtes at kameraet gir gode bilder, men batteri kapasiteten er ubeskrivelig dårlig. Kjøpte meg et Sony DSCP9 istedet. Er veldig godt fornøyd med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå