Gå til innhold

[løst][morro]Dette er hva du får når du kjøper billig!

LiTe

Anbefalte innlegg

Steina; E-penisen som du oppgir som interesse basert på postantall kan fort bli slapp hvis en går rundt og brenner alle som ikke gjør akkurat det du selv finner passende.

Wollis.

7873941[/snapback]

Ja, morsom du.

Siden du ikke har vært spesielt aktiv, så reger jeg med at du ikke har skjønt helt hvordan dette forumet fungerer...

7874258[/snapback]

Haha, det er sant at jeg ikke har skrevet like mye som jeg har lest. Det er heldigvis ikke det viktigste for meg å hevde meg på forumet. Der er du ufattelig mye flinkere enn meg. Nei, jeg har nok ikke skjønt hvordan forumet fungerer.

Ha en fin kveld og fortsett å øse av din visdom overfor alle oss andre forumbrukere.

Espect.

Wollis.

7877796[/snapback]

Hei wollis, flott å se at det er flere som deler samme mening som meg :)

jeg for min del orker ikke å følge opp slike irriterende personer som steina, men det er vist på tide med en liten, og vell sen kommentar fra meg også :)

Hvis steina hadde tatt seg tid til å lese hele posten min, samt å se på bildet ville han ha fattet at det ikke hadde noe med oppløsningen å gjøre.

osvosvosv(skal ikke snakke det ihjel,da alle uansett forstår).

Men som en vis man en gang sa, når iq'en overstiger en relativt lav eq(sossial inteligens) med en hvis prosentandel forsvinner forståelse for ting som humor.

Beklager uansett steine, for at jeg gjør forumet vanskeligere for deg, klarer nesten å forestille meg hvor ille det er å finne et humoristisk bidrag i et så seriøst forum.

Stapp tastaturpluggen opp i nesa å "push F1 to continue"! :)

ha en fin dag allesammen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

til steina:

Hvis jeg hadde benyttet like mye tid på å syte & bæse som du, så ville jeg nok ha klart å få den flyttet litt jeg også.

Ha en fin dag!

Edit: liten mod:)

Endret av LiTe
Lenke til kommentar
til steina:

Hvis jeg hadde benyttet like mye tid på å syte & bæse som du, så ville jeg nok ha klart å få den flyttet litt jeg også.

Ha en fin dag!

Edit: liten mod:)

7897057[/snapback]

Cry me a river...

Satan som du whiner.

Du kommer ikke langt i livet om du skal syte sånn på alle som motsier deg.

Kan ikke forestille meg at du blir inkludert i mange diskusjoner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...