LiTe Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Selv om det er en stund siden jeg fikk denne beskjeden, følte jeg for å dele den med dere andre. Problemet løste seg selv etter å ha slått av og fjernet strømmen fra skjermen Uansett et bevis på at det lønner seg å kjøpe en skjerm som er "litt" dyrere.... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Litt dyrere enn hva? 10kr? Er nok mere maskinen din som kan til dette. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Sånne feilmeldinger er fine.. Fikk Out of range i dag på min skjerm btw, og det er en 17tommer LCD skjerm som jeg prøvde å kjøre 800*600 @ 60Hz Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Litt dyrere enn hva? 10kr? Er nok mere maskinen din som kan til dette. 7832582[/snapback] Ta å se litt nøyere på bildet du... Med litt dyrere mener jeg litt dyrere en det billigste på markedet. Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Sånne feilmeldinger er fine..Fikk Out of range i dag på min skjerm btw, og det er en 17tommer LCD skjerm som jeg prøvde å kjøre 800*600 @ 60Hz 7832763[/snapback] høres jo ut som virkelig bra kvalitet. Jeg ha aldri opplevd noe liknende på acer skjermene mine, for å ha det sakt... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Litt dyrere enn hva? 10kr? Er nok mere maskinen din som kan til dette. 7832582[/snapback] Ta å se litt nøyere på bildet du... Med litt dyrere mener jeg litt dyrere en det billigste på markedet. 7838356[/snapback] Det er bullshit. De billigeste skjermen fungerer helt fint, og det er ikke noe som tilsier at alle billige skjermer har feil. Selv de dyreste skjermene kan ha feil, så hva gjør man da? Lager en post å sier at man ikke skal kjøpe dyre skjermer? Si heller hvilken skjerm du har. Er det noe galt med skjermen har du garanti å gå etter. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) he he.. den er nesten like fin som error meldingen du faar paa (spesielt eldre) pc'er naar du ikke har tastatur tilkoblet; "keyboard not found, press F1 to continue" he he klassiker (beklager for litt offtopic) Endret 31. januar 2007 av Changis Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det gjør man på nye PC'er også, men det kan skrus av i BIOS. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Blir så fullstendig KLIKK når min egen halvsplitternye nForce4 Asus A8N-Premium ikke finner USB keyboard når Windows kræsjer (veldig sjeldent). "Press F1 to continue", kjempehyggelig, AAAAAAARG! Da er det rett og slett bare å skru av strømmen på PSU 10-15 sekunder, og så finner hovedkortet USB keyboardet og jeg kan boote. Kan jo saktens koble til et godt gammelt PS/2 keyboard, meeeen Eclipse keyboardet ser jo så fint og blått ut der det gløder On topic ja! Vet ikke om noen har erfart at baklyset har stått på, selv om skjermen har vært skrudd av? photon20visionII baby, fin skjerm med personlighet Endret 31. januar 2007 av Boye Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Mangler du total humoristik sans Steina? Eller bare empati? OP postet jo tråden som en kuriositet, det er da totalt uvesentlig hvilken skjerm og til hvilken prisklasse det er... Det er rett og slett et morsomt bilde uansett hva som er grunnen! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hva i alle dager er så morsomt med "Out of range" ? Er en helt vanlig ting å få når skjermen ikke støtter oppløsningen eller frekvensen. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Men ikke når han forsøker å kjøre en oppløsning som skjermen skal klare, som faktisk til og med er skjermens optimale oppløsning Det blir omtrent som, for å ta et eksempel uten "keyboard not found, press any key to continue" om maskinen skulle si "USB Mouse not detected" når du plugger inn en USB mus ? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Joda, men vil tro at siden skjermen ikke støtter oppløsningen, så vet den ikke hvilken oppløsning som prøves, derfor viser den høyeste oppløsning som den detekter. Er det support trådstarter ønsker, eller er det bare "humor" ? Om dette skal være humor, Forum > Off topic > Humor Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 hehe, min 6 år gamle philips 20t bytter fargetemperatur med ugjevne mellomrom. I det lille lcd displayet som er med står det ofte, GEN. FAILURE. FAIL HI VOLTAGE OUT OF SYNC osv. I tillegg til dette bytter den width av seg selv noen ganger også. Venter bare på et bra s-pva panel nå så skal den få dø. Billig? Kostet meg 200kr. (Og den har bnc innganger) Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 jøss så akkurat dette her, d var da passende, og litt ekstra morro for meg, for jeg har nettop samme eller et lignende problem som dere kan se her Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg synes det var en morsom post, LiTe. Jeg, som sikkert mange andre, skjønte det var humor utifra [morro] i emnetittelen. Steina; E-penisen som du oppgir som interesse basert på postantall kan fort bli slapp hvis en går rundt og brenner alle som ikke gjør akkurat det du selv finner passende. Wollis. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Steina; E-penisen som du oppgir som interesse basert på postantall kan fort bli slapp hvis en går rundt og brenner alle som ikke gjør akkurat det du selv finner passende. Wollis. 7873941[/snapback] Ja, morsom du. Siden du ikke har vært spesielt aktiv, så reger jeg med at du ikke har skjønt helt hvordan dette forumet fungerer. Tråder hvor alle sammen bare kan spamme ned med hvor "morsomt" noe er, hører hjemme under Off-Topic -> Humor. Vi prøver å holde saklige diskusjoner\ support adskilt med tråder som bumpes opp hver gang noen sier "haha". Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Steina; E-penisen som du oppgir som interesse basert på postantall kan fort bli slapp hvis en går rundt og brenner alle som ikke gjør akkurat det du selv finner passende. Wollis. 7873941[/snapback] Ja, morsom du. Siden du ikke har vært spesielt aktiv, så reger jeg med at du ikke har skjønt helt hvordan dette forumet fungerer... 7874258[/snapback] Haha, det er sant at jeg ikke har skrevet like mye som jeg har lest. Det er heldigvis ikke det viktigste for meg å hevde meg på forumet. Der er du ufattelig mye flinkere enn meg. Nei, jeg har nok ikke skjønt hvordan forumet fungerer. Ha en fin kveld og fortsett å øse av din visdom overfor alle oss andre forumbrukere. Espect. Wollis. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ha en fin kveld og fortsett å øse av din visdom overfor alle oss andre forumbrukere. 7877796[/snapback] Takk takk Og hvorfor driver du å skriver nicket ditt etter hvert innlegg? Trodde det var slik signatur-feltet var til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg