Swolebraham Lincoln Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei Nå er bindingstiden er nær ved å utløpe på mitt Djuice abbonement. Får jeg da et tilbud om avslag på neste faktura eller et tilbud om ny mobil? Lenke til kommentar
-M- Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du får nok ikke automatisk tilbud om ny telefon, men Telenor er vel tidlig ute og tilbyr avslag på fakturaene framover mot ny 12 mnd. binding. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Man får ikkenoe avslag på prisen hvis man kjøper ny mobil heller? Lenke til kommentar
-M- Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jo, det får man. Men du må sjøl ta initiativ gjennom å besøke en (nett)butikk. Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Du er sikkert klar over det, men husk å ikke takk ja til fratrekk på faktura dersom du ønsker mobil til lavere pris. Enkelte surrer litt der og sier "ja takk begge deler"... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Som han over sier, du får enten avslag på faktura eller rimeligere mobil hos en forhandler. I begge tilfellene får du nye 12 måneders binding. Du kan jo ringe til Telenor å spørre om 300-kroners rabattkort - før sendte de hvertfall ut de veldig ofte. Da får du 300 kroner ekstra avslag på telefonen du kjøper. Lenke til kommentar
Dr Gork Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Såvidt jeg vet har de sluttet med de 300-kroners verdibrevene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Såvidt jeg vet har de sluttet med de 300-kroners verdibrevene. 7870881[/snapback] Ja, når du sier det er det ikke så ofte jeg ser slike nå, men hadde en kunde med et for ca. 1 uke siden og det hadde gyldighet til mars måned. Lenke til kommentar
Dr Gork Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kanskje det går an å smiske seg til et fortsatt? Mener bare å huske at jeg hørte om at de skulle slutte med de, men skal ikke garantere at de faktisk har sluttet helt. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Den sponsingen på verdikupongene har de nesten gått bort i fra. Nå sponser Telenor ekstra på utvalgte mobiler i steden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå