Jan Fredrik Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg har en Røde videomic på jobben. Der man setter inn batteriet, er det to små skyve brytere. Hvilken effekt har det å stille på disse? Mulighetene er: 0dB, -10dB, -20dB. Kan ikke se at det står noe i manualen om det. Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg har en Røde videomic på jobben. Der man setter inn batteriet, er det to små skyve brytere. Hvilken effekt har det å stille på disse? Mulighetene er: 0dB, -10dB, -20dB. Kan ikke se at det står noe i manualen om det. 7832297[/snapback] Jeg finner ikke en sånn bryter på min Røde Videomic. Skulle ønske jeg hadde, for da hadde jeg stilt den til -20dB, så kanskje kamera og mic hadde fungert bedre sammen. Kan du ta et bilde så vi får se? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det anbefales å bruke den på -10 Lenke til kommentar
Asahi Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) 0db er vel kanskje ment at man skal bruke når man har deadcat på. Endret 2. februar 2011 av Asahi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå