Lead Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hei. Jeg har en gammel pentium pro 180MHz liggende. Jeg har nettop lagt linux inn på den, og lurer på om jeg skal komplimere XFree86 4.2 og Fluxbox på den. Siden den er litt i det elste laget så lurer jeg litt på hvor gjerrig den er på system resurser. Tror dere det skal gå greit? Ps: Er forresten 64mb ram i pc'n Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg vil nesten tro at det ville være X som trakk mest ressurser, ingen anelse om hvor mye dog. Ut av nysgjerrighet dog; hvor lang tid ville det ta å kompilere X på den maskinen der? : ) [ Denne Melding var redigert av: A_N_K på 2002-12-01 13:07 ] Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Du ville fint klart å kjøre x og fluxbox på den maskinen der. Skal fint gå å kompilere over natten. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg lurer på om det ikke tar ca. 5 timer å kompilere X på min 1500mhz t-bird? Eller var det 4, tar en stund i alle fall. Tenker på å gå tilbake fra 4.2.99.3 til 4.2.1-r1 senere, så da finner jeg vel ut .. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Du kan da laste ned Xfree86 binary istede, slipper og compile da... Lenke til kommentar
Lead Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Takker for alle svar. Tar nok å komplimerer selv. Liker å ha ting optimalisert for mitt system. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå