Gå til innhold

Husker du gamle reklamer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Ståle Stil kommer hjem og rapper frem en tekst om Pi-pi-pi-pi-pizzafyll!

- Japp, ja. En kar står og tøyer ut mot bilen, og en blid afrikaner full av pepp etter å ha spist sjokolade dukker opp. Karen tror tydeligvis at poenget er å dytte bilen, og siden man blir supersterk av å spise sjokolade blir bilen dytta ned i avgrunnen. Jadda.

- En annen variant av Jappreklame var et maratonløp eller noe, der en av løperne tar en sjokoladebit og plutselig begynner å løpe baklengs.

- Trond Kirkvaag reklamerte for Tine Milkshake. Tror han satt oppi en handlevogn eller noe og kjørte ned en trapp. Med produktet i hånda. Ferdig ristet når trappa var slutt. Det jeg egentlig husker var den SINNSSYKE melodien som var skrevet til. :D

- Verdal'n! (Norsk Tipping. Trenger vel ikke si mer)

Lenke til kommentar

Reklamer jeg kan komme paa er:

- Stratos-reklamen hvor noen gutter løper hjem etter skolen, finner frem stratos, setter seg godt til rette paa terassen, og ser paa nabodamen som soler seg toppløs i hagen

- En annen stratos-reklame som jeg ikke lenger helt husker handlingen paa, men det er noe med en som ikke faar sove(?) ogsaa tenker han paa sauer som hopper over et gjerde..

- En av de beste syns jeg er en gammel lotto-reklame hvor en blind mann kjøper seg motorsykkel og sitter deretter paa motorsykkelen paa lasteplanet til bilen som kona kjører. Med sangen "Born to be wild"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...