Lakus Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Min stefar er ikke så ille... men kl12 skal absolutt ALL lyd være av .... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hurra for deg! og benytt sjangsen til å tørke av deg litt 'spam'... Strengt tatt burde dette hørt hjemme i "offtopic, søppel etter eller annet" (!).. Men Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Les første post a, håper virkelig ikke at dere tror jeg lager en post om at jeg har fått ny dassrull.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det lukter bæsj her? Åja, det var Blacki som dreit seg ut... Når du først skal klage på en tråd burde du HVERTFALL ha lest førsteposten Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det lukter bæsj her? Åja, det var Blacki som dreit seg ut... Når du først skal klage på en tråd burde du HVERTFALL ha lest førsteposten 7850343[/snapback] handler vel mer om tulle han presteret å skrive i min post i denne katogorien (som mod slettet ganske raskt, og takk for det!). Må tåle litt tilbakers ja! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 EKTE mannfolk bruker ingenting 7832314[/snapback] Litt sent, og litt ute av sammenhengen men: Ekte mannfolk driter ikke Lenke til kommentar
Patience Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg