Mr. Ty Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Nike Mercurial Vapor 365 Jeg har lyst på di her skoene, men kan ikke finne dem noen steder! kan noen hjelpe meg å finne ut hvor jeg kan kjøpe dem? takk på forhånd Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Vanskelig å se av bildet, og navnet er ikke helt likt, men kan det være disse? Nike Mercurial Vapor III FG Hvit Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Vanskelig å se av bildet, og navnet er ikke helt likt, men kan det være disse? Nike Mercurial Vapor III FG Hvit 7831937[/snapback] nei, de har jeg allerede (blåe) Nike Mercurial Vapor 365 er uten knotter, det er vel mer en slags "street-fotballsko" de solgte slike på soccer.com for en stund siden men ikke nå lenger x( har søkt litt på google men finner de til salgs noen steder hjelp! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ok, for jeg klarte ikke finne akkurat disse Vapor 365 noe sted faktisk. Kanskje de er ute av produksjon? Anbefaler deg å sende en mail til Nike Conceptstore e.l.. Om noen vet, er det nok de. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 er det disse? http://cgi.ebay.de/Nike-Talaria-365-Gr-37-...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 er det disse? http://cgi.ebay.de/Nike-Talaria-365-Gr-37-...1QQcmdZViewItem 7892838[/snapback] Vapor er en dyrere modell enn talaria. Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) hvorfor vil du egentlig ha de inneskoa? Kjøp nike tiempo ronaldinho inneskoa...dem er bra Endret 25. februar 2007 av joke94 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 hvor får man tak i de i str. 41-... jeg vet om tre steder som selger disse, fotballsko.no, nike consept store og steve perry eller hva den heter. fotballsko får ikke inn flere str da de skal få inn nye farger til våren steve perry har,men det koster ekstra for frakten nike har jeg egentlig ikke spurt, kostet 600,- for jr str Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 hvor får man tak i de i str. 41-... jeg vet om tre steder som selger disse, fotballsko.no, nike consept store og steve perry eller hva den heter. fotballsko får ikke inn flere str da de skal få inn nye farger til våren steve perry har,men det koster ekstra for frakten nike har jeg egentlig ikke spurt, kostet 600,- for jr str 8021585[/snapback] du kan kjøpe nike tiempo ronaldinho inneskoa på www.prodirectsoccer.com Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 hvorfor vil du egentlig ha de inneskoa?Kjøp nike tiempo ronaldinho inneskoa...dem er bra 8020175[/snapback] njaaa... har de dem i andre farger? sølv/gull? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 hvor får man tak i de i str. 41-... jeg vet om tre steder som selger disse, fotballsko.no, nike consept store og steve perry eller hva den heter. fotballsko får ikke inn flere str da de skal få inn nye farger til våren steve perry har,men det koster ekstra for frakten nike har jeg egentlig ikke spurt, kostet 600,- for jr str 8021585[/snapback] du kan kjøpe nike tiempo ronaldinho inneskoa på www.prodirectsoccer.com 8024286[/snapback] prodirect har ikke mange str å velge imellom, der i blant ikke i min str Lenke til kommentar
engaoivind Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Tror de heter Nike mercurial 365, ikke nike mercurial vapor 356. er fan av de jeg og, så om noen vet om noen norske buttikker som selger de så må dere si ifra !! takk Endret 1. august 2007 av engaoivind Lenke til kommentar
Bjornes Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Tror de heter Nike mercurial 365, ikke nike mercurial vapor 356.er fan av de jeg og, så om noen vet om noen norske buttikker som selger de så må dere si ifra !! takk Jeg er også fan av de, men har aldri funnet en profesjonell side med konkret salg av dem. Men jeg vet, bedre enn noen andre, at Vapor er en dyrere og bedre utgave av Mercurial-modellen enn Talaria, men da det gjelder disse fritidsskoene, Nike Mercurial 365 spiller ikke forskjellen på Vapor eller Talaria noen rolle. Jeg er også desperat etter å få tak i disse skoene, så folkens: hjelp oss i nød med å oppjakte disse: http://www.comparestoreprices.co.uk/images...blue-white-.jpg Dette er en bestemt farge, men Nike Mercurial 365 finnes i mange flere farger og årsmodeller. Bare søk selv på google, etter: "talaria 365". P.S. Her har du en annen farge og en nyere modell: http://www.soccer.com/images/catalog/produ...312854.FW24.JPG Jeg må også ta med at dette IKKE er en innesko, men en sporty fritidssko. På forhånd, TAKK! Endret 24. juni 2008 av Bjornes Lenke til kommentar
kjay Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Her fant jg de skoene du/dere leter etter.. Men d er en annen farge.. http://search.ebay.de/nike-365_W0QQcatrefZ...idZp1638Q2em120 Lenke til kommentar
Helarsen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg bare lurer på hvilken størrelse disse skoene er? altså de vapor 3 skoene opperst på siden. Endret 12. februar 2009 av Helarsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå