Stingher Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Har kjøpt ny bærbar fra hp, med gratis oppdatering til vista premium, men når jeg holdt på å registere meg, så timet siden ut før jeg fikk skriv ned adressen jeg skulle sende kvitteringen til. Har blitt trukket for frakt, men det hjelper ikke så mye når de ikke har kvittering på kjøpet. Noen som har adressen jeg skal sende kvittering til? Den er tydligvis umulig å finne på sidene dems. Endret 30. januar 2007 av Stingher Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du har trolig fått med et innløsningskjema. Adressen er på dette. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Du har trolig fått med et innløsningskjema. Adressen er på dette. 7831305[/snapback] Niks, fikk ikke bekreftelsesmail engang. Står ingenting om vista på papirene som fulgte med. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Utdrag fra mailen jeg fikk: For at bestillingen din skal utføres, må du sende inn (med post, faks eller skanning og e-post) din kvittering for den kvalifiserende PCen, sammen med online bekreftelsesnummeret som er opplistet på denne siden, til følgende adresse eller faksnummer: Europe, Middle East and Africa Software Upgrade Program HP PO Box 252 7300 AG Apeldoorn, The Netherlands E-postadresse: [email protected] Faks: 31-55-543 3946 Du kan kontrollere status på din bestilling på http://upgradeweb.moduslink.com/vista/HP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå