Gå til innhold

Forklar Halo 3 beta til meg?

Ingenting

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke dette helt. Satt meg inn for å ikke havne alt for dypt i hypen. Gjorde det på GOW og det vil jeg nødig gjøre igjen. Derfor tok jeg nyheten om Halo 3 beta test med ro. Tenkte at jeg får sikkert lastet den ned. Men nå er jo det umulig å ikke få med seg noe. Det som jeg finner urovekkende er dette med Crackdown. Må en eie dette for å laste ned betaen? Hva var poenget med å melde seg på da? Når kommer betaen egentlig?

Jada, har prøvd å finne ut om dette, men finner ikke alt. Eneste jeg vet sikkert er at en har muligheten til å laste ned beta om en kjøper Crackdown. Hakke peiling på hvordan, når, eller om det er andre måter. Håper noen kan klaregjøre dette for meg! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det er ingen andre måter for oss i Norge, enn å kjøpe Crackdown for å spille halo3 beta.

Microsoft velger å bundle betaen med første batch av Crackdown. så de får solgt mer crackdown,

Det ble gjort det samme, med demoen av mgs2, da de bundlet det med et annet spill de utviklet men som ikke hadde fått spesiellt mye hype rundt seg. på den måten få spillet til å gå i pluss. økonomisksett

Så for å få lov til å laste ned og starte halo3 mp betaen, så må crackdown plata være i maskinen, slik at man ikke bare kan låne kammeratens spill og laste ned betaen, for å så spille uten å kjøpe Crackdown

Endret av Power-Z
Lenke til kommentar

Det er bare multiplayer delen, litt synd men greit alikevel, så man får spart på gleden av enplayern (gleder meg som et barn på julaften, etter å ha lest alle halo novellene nylig)

siden det er som med Graw, at mp og sp delen er 2helt forskjellige ting, med forskjellige grafikkmotorer.

Mp delen er basert på en oppgradert halo2mp engine, mens sp delen er byggd fra grunn opp.

Lenke til kommentar
Så for å få lov til å laste ned og starte halo3 mp betaen, så må crackdown plata være i maskinen, slik at man ikke bare kan låne kammeratens spill og laste ned betaen, for å så spille uten å kjøpe Crackdown

7831232[/snapback]

Sikker på at du må Crackdown-DVD'en i? Jeg så for meg at det var en lå en nøkkel i coveret som ga deg rettighetene til å laste ned betaen. En nedlastning per nøkkel selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er da flere måte å delta på beta'en. Å kjøpe Crackdown er en av dem, og da må spillet være i for å være med. Gamer.no hadde også en konkurranse før jul hvor 100 personer vant tilgang til beta'en, slik jeg har skjønt det trenger ikke de å ha crackdown. Det gikk vel også an å registrerer seg på halo3-nettsiden og bli bli trekt ut der, mulig det bare var usa...

Må ha Cd'en i....

7831390[/snapback]

DVD for pokker!

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...