Kjelsli Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei, bare lurte på hvilken vei man må gå for å utdanne seg i å jobbe med 3DS Max og sånt jeg? Jeg hvet at de har litt på Teknisk Tegning, mn det er bare noe lite..valgfag elns. Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvor bor du? Hvis du bor i Osloområdet er det Jobb- og utdanningsmesse på Lillestrøm neste uke (onsdag til lørdag, så vidt jeg vet). Hvis du ikke bor i nærheten finnes det kanskje noe liknende der du bor. Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 På høyskolen i Hedmark har de en studieretning der de driver med 3D innenfor web, animasjon og spill. Finnes også diverse høyskoler, som idefagskolen og noroff, men de kan jo koste en del. Lenke til kommentar
Kjelsli Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Hvor bor du? Hvis du bor i Osloområdet er det Jobb- og utdanningsmesse på Lillestrøm neste uke (onsdag til lørdag, så vidt jeg vet). Hvis du ikke bor i nærheten finnes det kanskje noe liknende der du bor. 7835666[/snapback] Jeg bor et godt stykke fra oslo ja. Bor nær ålesund. + at jeg jobber heletiden, så noen messe er vel ikke så aktuelt:P men takk for svar:) Lenke til kommentar
Kjelsli Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 På høyskolen i Hedmark har de en studieretning der de driver med 3D innenfor web, animasjon og spill. Finnes også diverse høyskoler, som idefagskolen og noroff, men de kan jo koste en del. 7846756[/snapback] Så det du sier er at jeg må gå høyskole ja..hmm, jeg er vel ikke akkurat så keen på skole at det gjør noe. regner med jeg må gå 3år med Vidergående for å gå på Høyskole..så en hel del med år der også. men takk for svaret:) Lenke til kommentar
Kjelsli Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Tror jeg gir opp hele utdanninga:) Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Så det du sier er at jeg må gå høyskole ja..7974694[/snapback] Nei. Han nevnte også Noroff og Idefagskolen.Ingen av disse krever videregående skole. Ikke før 2008 hvertfall, når ny fagskolelov krever det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå