DuTTZi Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei, jeg trenger en øvelse for å trene trapezius, og da spessielt nedre del av trapezius. Helst en frivekt-øvelse (frivekter har de jo overalt). På forhånd takk! Lenke til kommentar
hds Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Shrugs og oppoverroing med stang. Hvorfor ikke si nakkemuskel? Forstod lite så måtte ta et søk på google. Wiki EDIT: Shurgs kan man gjøres med frivekter eller eller stang, mens oppoverroing gjøres med stang eller frivekter. Selv foretrekker jeg med vanlig stang fremfor med kabel siden det kjennes ut som det trener balansen på en måte også. EDIT 2: Må lære meg å lese BEDRE, for som luffe sier så stemmer det nok at disse er mer for øvre. Vil prøve å finne, blei nyfiken selv Endret 30. januar 2007 av hds Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Shrugs og oppoverroing med stang. Hvorfor ikke si nakkemuskel? Forstod lite så måtte ta et søk på google. Disse øvelsene går mer på øvre del enn på nedre del. Lenke til kommentar
Marius_r Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 shrugs og lateral raises (sidehev) er gull for skuldre og trapz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå