SCV Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 var og stod på snowboard, hoppet på et hopp, lå nesten vannrett i lufta og slo meg fillete, dagen etterpå skjedde det samme bare at jeg skulle ta meg for med henda eller.no og fikk henda mine most opp i ribbebeina ca. Var ikke vondt den dagen så fortsatte bare og stå på snøfjøl, 2-3-4 dager gikk før jeg kjente at det gjorde vondt og nå har det vell gått ca 5 dager og jeg sleit med og komme meg ut av senga i dag tidlig. Hva kan ha skjedd? er det bare et brestet ribbebein som går over av seg selv eller er det noe mer seriøst? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du kjenner om noe er knekt... Siden du spør her om det er alvorlig så orker du ikke lege, vent 3-4 dager, er det like vondt dra til legen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
SCV Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 er bare og stenge meg uansett, har fått høre at det er ikke en dritt jeg kan gjøre med det enten om det er brestet eller brukket så bare drep denne posten. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Og du har hørt dette fra?... Lenke til kommentar
SCV Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 min far som har brukket ribbebein flere ganger. Gjør vist like vondt enten du har brukket eller brestet. gjør jævlig vondt og nyse Men det går vell over. håper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå