Gå til innhold

Microsoft Loses $289 Million in Q2 With Xbox 360


Mala

Anbefalte innlegg

vi får bare vente å se avanore. Noe som er sikkert er at om sony gir ut 1 million konsoller i europa 23 mars så er de borte på ett blunk. Tror den neste millionen også vil få føtter å springe på.

 

Major games retailers have told MCV that they are desperately scrapping for PS3 units, but are resigned to the fact that immense demand will outweigh their initial allocation.

 

Kilde

7831449[/snapback]

 

Så rart at folk sliter å selge på Finn.no, er det ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jøss.. Det ligger faktisk en del maskiner på finn.no til under 5000 kr, så her er det bare å kjøpe folkens :)

 

Kanskje jeg skulle legge ut min? NOT! :)

7831597[/snapback]

 

Det ligger mange PS3 til under salgsprisen i Norge på Finn.no. Noen av annonsene har vært der en stund og det virker som de ikke klarer å selge dem selv med den prisen. Jeg har ringt på flere av de og prutet, vil ha en til under 4000 :D

Lenke til kommentar
vi får bare vente å se avanore. Noe som er sikkert er at om sony gir ut 1 million konsoller i europa 23 mars så er de borte på ett blunk. Tror den neste millionen også vil få føtter å springe på.

 

Som nevnt før, det er ikke 1 million konsoller til Europa. Det er 1 million til Europa, Afrika, Midt-Østen og Australia. Det er en stor forskjell. De andre markedene skal også ha noen konsoller.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil dere ha PAL maskiner?

Ser bare fordeler med NTSC maskiner jeg.

 

1) Blue ray filmene koster 379kr i Norge, blue ray filmene koster 200 kr i USA ink porto. Filmene kommer før i USA og større utvalg.

 

2) Du får en PS2/PS1 som kan spille NTSC. Du har fra før en pal ps2 og kan skaffe deg import spill til ps2 til halve prisen

 

3) Maskina er sonefri på PS3 spill.

 

Hvorfor kjøpe PAL?

Lenke til kommentar

"Det er lite vits med sonyfanboys som "kjøper den uansett" hvis den faktisk er for dyr. Det fins forskjellige grader av fanboys. Noen som spyr hvis de ser et MS produkt og andre som " jeg kjøper en konsoll hvis jeg gidder å punge ut og da blir det sony" Uansett så solgte PS2 bra fordi det var foreldre til unger som kjøpte og da var det en rimelig pris i forhold til xbox.

 

Men tar ikke MS igjen titt av tapet hvis de selger masse spill (som de har gjort) og på xbox live? PS: Har ikke lest artikkelen

Endret av teekej
Lenke til kommentar
Hvorfor vil dere ha PAL maskiner?

Ser bare fordeler med NTSC maskiner jeg.

 

1) Blue ray filmene koster 379kr i Norge, blue ray filmene koster 200 kr i USA ink porto. Filmene kommer før i USA og større utvalg.

 

2) Du får en PS2/PS1 som kan spille NTSC. Du har fra før en pal ps2 og kan skaffe deg import spill til ps2 til halve prisen

 

3) Maskina er sonefri på PS3 spill.

 

Hvorfor kjøpe PAL?

7831761[/snapback]

 

Bestiller blu-ray filmer fra england, og betalte 164 kr. Og det er en pal blu-ray film. Og prisene vil ikke være høy for alltid, så når de blir lave nok i norge vil jeg kunne plukke opp en nyhet på elkjøp!

 

Har også lyst å ta bort ps2 maskinen når jeg får ps3, slik at jeg får mer plass i tv-benken.

Lenke til kommentar
"Det er lite vits med sonyfanboys som "kjøper den uansett" hvis den faktisk er for dyr. Det fins forskjellige grader av fanboys. Noen som spyr hvis de ser et MS produkt og andre som " jeg kjøper en konsoll hvis jeg gidder å punge ut og da blir det sony"  Uansett så solgte PS2 bra fordi det var foreldre til unger som kjøpte og da var det en rimelig pris i forhold til xbox.

 

Men tar ikke MS igjen titt av tapet hvis de selger masse spill (som de har gjort) og på xbox live? PS: Har ikke lest artikkelen

7831786[/snapback]

 

Ingen tvil at MS tjener stort med Xbox Live og spillene som selges

Vi vet at de er kommet for å bli. De satser 100% på konsoll markedet, og de vil lykkes spør du meg :)

Lenke til kommentar
Men da er det vel bare å stenge tråden siden det er umulig å holde seg til tema uten å begynne å fortelle om alle sine synspunkter om ps3 og den framtid. Ganske utrolig egentlig :p En ting er sikkert, ps3 er i alles hode i værtfall. Alle prater om den :D

7831854[/snapback]

 

Ditt første inlegg i denne tråden er følgende:

 

"tok ikke mange innleggene før at tråden var off topic

 

@Nordoelum: Europa lansering og masse gode spill. Sier seg selv at ps3 generelt vil ta seg opp. Om den vil synke igjen etterpå er en annen sak. Men ps3 vil nok selge 1 million konsoller i mars og kanskje ennå en million i april. Da har ps3 nesten tatt igjen xbox 360 i europa."

 

 

Hold deg til temaet selv, så kanskje andre følger på.

Lenke til kommentar

Ja men da antok dere begge to noe som ikke stemte i det hele tatt ;) 10 poeng til dere.

 

Men da er det vel bare å stenge tråden siden det er umulig å holde seg til tema uten å begynne å fortelle om alle sine synspunkter om ps3 og den framtid.

 

Hvordan man kan lese det som står over for så å tro at jeg mener alle andre, men ikke meg er vanskelig å forstå. Men samtidig så er det veldig sant det jeg skriver. Det har vel ikke vært en eneste diskusjon på dette forumet dere man diskuterer en/ett konsoll/spill uten at andre konsoller/spill blir dratt inn.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...